yret Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Datteren min på fire mnd. har fått en stygg uvane. Når hun dier, snur hun med jevne mellomrom brått på hodet uten å slippe brystvorten først. Det er nesten som om det har blitt en lek for henne. Hun er i kjempegodt humør, smiler strålende og synes tydelig det er moro. Jeg synes ikke det er fullt så moro Brystvortene sprekker i "roten" hele tiden, jeg blør og er sår. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Prøver å holde litt på hodet hennes så hun ikke skal vri seg vekk, men jeg kan jo ikke akkurat holde henne i en skruestikke heller. Er det noen som har noen gode råd?
trollet66 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 He he slik har jeg det også!!!! Og det er jamen ikke lett å få bukt med nei(Det blir jo så vondt!!!).... Hvis hun gjør slik, forsøker jeg først å holde igjen i bakhodet om ikke det fungerer så løsner jeg vakum med en finger og legger henne opp på skulderen samtidig som jeg sier at hun ikke får mer når hun holder på slik. Tyter hun så får hun bare tutten. Legger henne til på nytt etter kort tid og prøver på ny . Har funnet ut at det er lurt å stimulere først så melka renner når hun legges til når hun er ¨på det humøret¨ , da konsentrer hun seg om å suge og svelge med en gang. I dag testet jeg ut noe nytt...... Hun lå på stellkommoden, og jeg serverte henne puppen der hun lå, hun var litt forundret med en gang, men lå stille som et lam og spiste masse.... Der kunne hun ikke kaste hodet bakover.... Nor å prøve for deg også kanskje?
Herkules Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg har også holdt i gjen hodet bak og litt mot siden. så presser jeg ham rett mot brystet. Han slipper som regel da, eller så slipper han når nesen blir klemt mot puppen og det ikke er så godt å puste eller no. Han er også i veldig godt humør når han gjør dette. Han er ofte ukonsentrert fordi det skjer noe i rommet så en periode ammet vi kun på rommet hans. Det hjalp også.
trollet66 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Prøv å legge en fille over hodet hans også også, da er det ikke så mye annet å snu seg etter og se på en puppen når han dier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå