Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I Trondheim? Vet det finnes på utenlandske nettbutikker, men finnes det i vanlige butikker noen sted?
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 http://www.thespiceshoponline.com/acatalog/index.html Det er en krydder butikk i London som har en online shop. Nigella og Jamie er gamle kunder, og har egne krydder blandinger der. Vanilje ekstrakten er helt topp. Elsker også rødbet pulveret til kakeglasur - for ikke å snakke om det røykte paprika blandingen...
Ravna Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hvis du finner ut av det, gidder du å sende meg en PM om hvor du fikk tak i det? Jeg prøvde for et par år siden, men det var kul i havet. Ingen som visste hva det var, engang. Ultra reklamerer med at de skaffer det meste, og de lovet å prøve, men jeg fikk ikke noe endelig svar. Det fungerer ganske bra å erstatte det med vaniljesukker laget på ekte vaniljestang.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Beklager, la ikke merke til at du var klar over de utenlandske. Har en liten pus i fanget:) Fikk kjøpt det for mange år siden på kjøttbasaren i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå