Gå til innhold

Tia går så saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte...............


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Alt æ vil e at det skal bli mandag så æ får sjekka at det e liv der inne.. Ska da være sånn ca uke 9.. E jo både kvalm å har masse ondt i bekken å hofta, så håpa jo virkeli at det e et lite nurk der, men likevel... E sykt leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge å vente helt te mandag!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Men va no såpass tøff at æ bestilte mæ svangerskapskontroll på tirsdag....

 

Sku bare lufte hodet litt!! Gubben skjønne jo ikke ka æ prate om så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, tida går SAKTE her også! Og jeg er bare 4 uker på vei! My God, jeg kommer til å krepere av utålmodighet innen få dager... Det er jo igjen så mange uker hvor det kan gå galt!

Samboern min skjønner ikke alt pratet han heller, han er bare glad for at streken var rosa... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe Heeeeeeelt enig!!!

Jeg skal på tidlig UL på tirsdag. Det er jo en heeel evighet til! :(

 

Første gang jeg er gravid, så jeg tør nesten ikke håpe på at det går bra en gang. Har jo flere sympomer, men jeg har erfart tidligere hvor mange symptomer jeg klarer å "mane" frem, så jeg tror ingenting før jeg ser det på tirsdag..

 

Men tenk i neste uke får vi kanskje se et sprell levende lite nurk inni magen.. Helt utrolig!!!

Gleder meg sååå masse. (men det er jo litt skummelt også, synes jeg.. Tenk om det er noe galt..)

 

Har allerede kommet ut av tellingen på hvor langt jeg er kommet.. - et lite tegn på hvor sliten og trøtt jeg er for tiden???

Men har foreløpig termin 5 juli.. hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja ikke sant!! E utroli kor lang tid en enkelt dag kan ta.. I dag syns æ dagen har vart evig!!!!!

D me dårli hukommelse e nok visst et tegn har æ skjønt, for æ klarte å glemme at æ sku treffe ei venninne etter jobb idag..... Ikke før ho ringte å etterlyste mæ kom æ på d!!! :) Sånn kan d gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Den gjør det! Vi har første legetime 11. desember (!) og det er kjempelenge til!! Så jeg går rundt og venter på hver onsdag, for da begynner en ny uke - har rett og slett lagt opp dette som en avansert "julekalender" slik at hver onsdag kan jeg lese om neste ukes utvikling - hehe. Høres helt sikkert sprøtt ut, men jeg er sikker på at tida går fortere da.

 

Vi får trøste oss med at snart kan juleforberedelsene begynne for fullt, og da går nok tida altfor fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! er på besøk fra 2. trimester. Og jeg skjønner akkurat hva dere prater om! Jeg syns tiden gikk sååå sakte frem til uke 12, var da vi fortalte det til folk. Men så går tiden jammen meg fort altså!! Tro meg!! Er i uke 20 alt, halvveis :) Er ikke lenge siden jeg var i uke 6 og telte dagene frem til termin.. hehe...

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kjenner jeg meg godt igjen i! Jeg også teller onsdager - Elisabeth det var jammen lurt å se på tellingen som en julekalender:o) Jeg har ikke fått legetime før den 17.12 - da er jeg 11+5. Enda lurer jeg litt på om jeg tilegner meg symptomer og bare går med inbilt svangerskap..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, jeg kjenner må sååå igjen. Jeg har bare kommet til uke seks, og jeg vil bare trykke på spole-knappen. Jeg vil at han/hun skal komme nå! Egentlig så gleder jeg meg til alt som skal skje i løpet av svangerskapet også, men må det gå så TREGT? Arg! Utålmodig? Jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...