Gå til innhold

Noen som går rundt med tvillinger i magen?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jamen da er vi jo fire - hvis vi skal møtes etter fødslene, blir det jo 8 barn, så det er kanskje ikke noe mål å bli kjempemange i denne gjengen, hehe... :)

Er noen av dere interessert i å møtes en kveld, eller? Jeg var med på mange bim-treff forrige gang jeg var gravid, og den gjengen møtes fortsatt, så det var jo vellykket. Tror ikke jeg hiver meg med på sånn "vanlig" april-mai-treff, men et tvillingtreff kunne kanskje være moro?

Hva tror dere?

Annonse

Skal vi prøve å sette opp et treff da kanskje, eller?

Hva med den uka som begynner med 28. januar?

For min del tror jeg mandag passer (må sjekke med gubben), og tirsdag og torsdag passer ganske sikkert.

Hva med dere andre? 28. jan? 29. jan? 31. jan? Altså på kveldstid - jeg har ikke noe sykmelding ennå, så på dagtid er det jobbings foreløpig. Det endrer seg vel snart, tenker jeg...

Hm, jeg dytter denne litt oppover på lista - det er ikke så mange som har svart ennå, gitt.

Kanskje trikset forresten er å se an disse tvillingkveldene på St. Olavs også - antar at flere av oss kanskje møtes på dem? ...når vi etterhvert får vite når det er, da.

• 2 uker senere...

Hei:)

Jeg har vært litt glemsk med tanke på denne BIM siden jeg.

Men nå på torsdagen er det jo tvillingtreff på St.Olav....jeg skal ihvertfall dit. Noen flere som skal ?

Kan jo eventuelt avtale da med tanke på videre treff.

Jeg har termin 19.mars, men skal ta keisersnitt den 25.feb. Så for min del er det ikke lenge igjen nå:)

Jeg trodde først at man skulle på flere tvillingkvelder, men skjønte i dag at det bare er en kveld/et treff man skal på. Jeg skal i mars/april en gang, jeg, siden termin ikke er før i mai en gang.

... så da er det kanskje en ide å treffes på kafe istedet for på sykehuset likevel?

Jeg er delvis sykmeldt nå, så jeg kan alltids treffe noen til lunsj en dag - eller på kveldstid hvis det passer for flere.

Vi rekker vel fint et treff før 25. feb - det er vel neppe en god ide å satse på et treff rett _etter_ en fødsel for en av oss... :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...