Gå til innhold

Lurt å¨sove i pose eller ikke..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår lille på 9mnd har en tendens til å holde det gående mellom 4 og 6 om morran. vi ser en klar sammenheng når han sover i pose-med stropper- og uten.

i posen sover han helt rolig og våkner sjeldent, men uten pose er det oppe og ned og frem og tilbake og mye sutring i den tiden. det tærer på oss, men skulle gjerne hatt han uten pose.

flere her som bruker pose og vil de etterhvert sove greit uten og klarer å roe seg når de våkner om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor kjøpte du denne posen?

vesla her ligger i grobag(pose uten stropper) men de gangene hun våkner er det Alltid fordi hun har kavet seg rundt. hun er snart 8 mnd.

kunne godt tenkt meg å prøve med stropper...

har bare ikke funnet noe sted

Skrevet

Hvorfor slutte? Posen er stor nok til å brukes en god stund til. Vi brukte pose i 1,5 år og da han sluttet med den var det noen netter med våkning/gråt men så ga det seg.

Pose med stropper får man kjøpt på BabyShop og Barnevognhuset Rudo tror jeg...

Mange barn sover mye bedre i pose for da våkner de ikke av at de snur seg.

Skrevet

jeg har sydd stroppene fast selv jeg. å kjøpe er drit dyrt. gå på sy butikken og forklar hva du skal ha. greit med litt strikk i enden av båndet for da blir det litt elastisk. så syr du et bånd med en rund metallsirkel eller noe fast i posen der du vil ha den og på bånden til å ha rundt sengen har du en krok som du kan hukke på ringen, så er det gjort:)

og takk for svar. vi er så usikkre her og slitsomt også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...