kees_me termin 14/6-07 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I dag e eg 11+4, gleder meg sånn til å gå over den magiske grensa=) Ringte IVF i tromsø i dag og fortalte at vi ikke ville komme til å trenge hjelp fra dem i denne omgangen... Ho ble så gla på våre vegne at eg fikk tåran i øya=) Ho spurte om hvordag det gikk, hvor langt vi var på vei og om eg var kvalm. Måtte jo inrømme at eg var kvalm ja=) De e skikkeli flink og omtenksom der, det skal dæm ha!!
Smæchs!!! Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei hei! Har bare 2 dager igjen her jeg også. Termin 2. juni:) Hvordan er formen din? Ser du er kvalm. Er så jævlig kvalm jeg også. Har hatt flere bedre dager i det siste, så tror det bedrer seg litt. Men ikveld....kvaaaalm. Håper det gir seg for oss snart. Sees på 2.trimester om få dager:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har termin 3 juni og går over til 2 trimester på søndag, altså om 4 dager.. er ikke det litt rart når du Hei78 har termin dagen før meg? Gleder meg til å gå over til 2 trimester:)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har også fått termin 3. juni og trodde jeg gikk over i min 13. uke på søndag.... merkelig??? Er det noe jeg ikke har forstått helt?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 hva regner dere egentlig? mor uke 12 eller fosterets uke 12???
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 mor uke 12 regner jeg.. dere andre da? slik jeg har forstått det i hvert fall..
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 og til tårnfrid: Er jo rart at jeg går inn i 12 fullgåtte uker på søndag, mens du ligger en uke foran meg..Hmm..rart, men håper det er du som har rett og at jeg kan hoppe en uke fram;) vi blir nok sikkert litt klokere på ul..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hei! Jeg er 11+6 i dag. Går vel over til 2. trimester i morgen eller lørdag jeg da:) Så deilig. Ultralyd i morgen også!!! Ses snart på 2. trimester jenter, da kan vi puste litt ut!
Smæchs!!! Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Første dag i siste mens var fredag 24 august, og utifra dette så skifter jeg vel uke på fredager??? 28 dagers syklus...Ble litt usikker her. Skal sjekke igjen!
Smæchs!!! Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Terminberegningen på BIM viser 11+6 og termin 2.juni. Kanskje det kommer an på hvor lang syklus man har?? Var uansett til UL for 2 uker siden som sa at det stemte bra med målene hun tok. Satser på at det er ca rett jeg=) Kommer vel ikke på termin allikevell. Gjorde hvertfall ikke det sist1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå