Gå til innhold

Bare 3 dager igjen her...


kees_me termin 14/6-07

Anbefalte innlegg

I dag e eg 11+4, gleder meg sånn til å gå over den magiske grensa=)

Ringte IVF i tromsø i dag og fortalte at vi ikke ville komme til å trenge hjelp fra dem i denne omgangen... Ho ble så gla på våre vegne at eg fikk tåran i øya=) Ho spurte om hvordag det gikk, hvor langt vi var på vei og om eg var kvalm. Måtte jo inrømme at eg var kvalm ja=)

De e skikkeli flink og omtenksom der, det skal dæm ha!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Har bare 2 dager igjen her jeg også. Termin 2. juni:) Hvordan er formen din? Ser du er kvalm. Er så jævlig kvalm jeg også. Har hatt flere bedre dager i det siste, så tror det bedrer seg litt. Men ikveld....kvaaaalm. Håper det gir seg for oss snart. Sees på 2.trimester om få dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3 juni og går over til 2 trimester på søndag, altså om 4 dager.. er ikke det litt rart når du Hei78 har termin dagen før meg?

 

Gleder meg til å gå over til 2 trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og til tårnfrid:

 

Er jo rart at jeg går inn i 12 fullgåtte uker på søndag, mens du ligger en uke foran meg..Hmm..rart, men håper det er du som har rett og at jeg kan hoppe en uke fram;) vi blir nok sikkert litt klokere på ul..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 11+6 i dag. Går vel over til 2. trimester i morgen eller lørdag jeg da:) Så deilig. Ultralyd i morgen også!!! Ses snart på 2. trimester jenter, da kan vi puste litt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i siste mens var fredag 24 august, og utifra dette så skifter jeg vel uke på fredager??? 28 dagers syklus...Ble litt usikker her. Skal sjekke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminberegningen på BIM viser 11+6 og termin 2.juni. Kanskje det kommer an på hvor lang syklus man har?? Var uansett til UL for 2 uker siden som sa at det stemte bra med målene hun tok. Satser på at det er ca rett jeg=) Kommer vel ikke på termin allikevell. Gjorde hvertfall ikke det sist1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...