Gå til innhold

Seriøsiteten på innlegg.... (oi, ble visst litt langt...)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Dette forumet er det som er aller best inne på BIM. Her spør man om alt mulig rart og får svar uten at det er masse personhets og useriøse svar. I tillegg slipper man å lese innlegg som kun er ment for å provosere .-)

Nå har jeg kanskje noen ekstra hormoner som gjør at jeg overreagerer, men når man går feks inne på adopsjonsforum og leser alt det vanvittig dumme innleggene og svarene så blir jeg provosert og lei meg.

Når da moderator i tillegg forsvarer alt dette føles det ganske så håpløst!

Trenger da heldigvis ikke å bruke det forumet så veldig nå siden jeg er gravid, men synes det er greit å kanskje kunne gi andre som lurer svar dersom jeg kan bidra med noe....

Jeg håper så inderlig at dette forumet for alltid vil bli skånet for slike ting. Dere jenter er en fantastisk gjeng mennesker som fortjener å slippe all dritten som er på andre forum :-)

Klæm

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg Bjørnen Collargol. Utrolig teit at folk svarer useriøst på ting. Ødelegger for de som virkelig trenger svar!

Kan ikke si jeg har funnet noe særlig med useriøsitet her inne heldigvis og håper det forblir slik.

Er tross alt ganske skjøre emner uansett.

Klem

Hej Bjørnen.

Først Grattis till spiren i magen.

Jag var tvungen att gå in og se på adoption og Herre Gud sikken side. Jag er då helt enig med dig varfør må man ha den attityden mot varandre i en svår stund. Og man må ju kunne få lufte sine tanker utan att bli kallad allt mulig.

Nej tack og lov før superherlige jenter på denne siden, måtte det så førbli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...