Gå til innhold

hvor får vi kjøpt sykehus bag??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer nok bare til å bruke en treningsbag, type adidas:) Og pakke ned det viktigste, som klær til meg og baby, bind, slippers, sminke, toalettsaker som deo, såpe, shampoo, balsam, og krem.

Av klær kommer jeg til å pakke ned, ammebh, gode hotpants/truser, sokker, godbukse, hettegenser, singlett og t-skjorte. Og mulig natt-tøy!

Til baby, vil jeg pakke ned klær til hjemreise, mulig noe til dagene på sykehuset også. Mulig bleier... har hørt at man må stille med det selv på noen sykehus.....

Fult mulig jeg har glemt noe... men prøv å legg ut en tråd på skravle om hva som burde være med i baggen:)

Lykke til:)

" Sykehusbagge" er bare ett ord vi bruker på baggen vi har med oss når vi reiser inn for å føde.

Jeg brukte en stor veske hvor jeg pakket komfortabelt tøy til meg selv, toalettsaker, osv. Kan prøve å lage en liste over det jeg hadde med meg:

Undertøy: 3stk hotpants truser (endte opp med å bruke nettingtrusene man får på sykehuset - syntes ikke de var så grusome som alle skulle ha det til...kjempe greie iogmed at man blør endel og trenger store "bleie" bind)

1 AmmeBH

2 joggebukser

1 cityshorts

1 jeans

3/4 topper

en bomullsjakke

slippers

deodorant

såpe

shampo

balsam

hårbørste

sminke

mobil

kamera/videokamera

ladere

en bok til å notere evt spørsmål en skulle ha så kan man slå opp - glemmer fort når en svever på en rosa sky:)

MORGENKÅPE - deilig å slenge utapå når en må opp på natten osv.

(jeg fødte på sommeren så sov i bh og truse.)

penger/bankkort til å kjøpe mat/drikke i kiosken

Dere som har termin nå i kaldere tider bør ha med gode varme gensere, sokker/tøffler.

Tøy til babyen fikk jeg mamma til å stikke innom meg å hente. Tenkte først jeg skulle bruke det de hadde på sykehuset, men en mye mer praktisk med bodyer så ba henne hente det. Og dagen vi skulle hjem tok hun med noe min mormor hadde kjøpt som passet til været som var ute:)

Du trenger bare en vanlig bag, Av erfaring oppdaget jeg at det er sannelig ikke mye man trenger, toalettsaker,klær og sånn småtteri som lader osv.. ellers hadde jeg med babytøy og babytepper:)

Nettingtrusene på sykehuset var så reale å bruke, stor med plass til de digre bindene også var det bare å kaste dem etterpå:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...