Gå til innhold

Hjelp meg!! Fysioterapi...


Mamm<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan det. Jeg følte for å si ifra om min tilstand da jeg var for å få behandling på fredag som var.

Da sa terapeuten at vi ikke skulle legge laser på mageområdet, bare øverst i ryggen og nakken. Og så tok han "knøingen" på nakken og nederst på setemusklene. Han uttrykte iallefall at det var best å la vær å sette laser i området "der alt skjer".

Syns du skal spørre terapeuten din, den som er det er uansett underlagt taushetsplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!! Men jeg vet enda ikke om jeg er gravid, har IKM neste uke, og skal til fysio på fredagen.... Er bare så overnervøs, fordi jeg har mistet 2 ganger nå, og er redd for å gjøre "feil"... Føler ikke for å si noe til fysioterapauten, men må kanskje gjøre det... Er til behandling for arm og rygg, og det brukes ikke noe direkte på mageregionen, men veldig nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da syns jeg du skal nevne det. Det er jo ikke sikkert det er noen fare i det hele tatt SÅ tidlig, og iallefall ikke hvis du ikke er gravid. Men OM det nå viser seg at det har klaffet og du er redd for å miste igjen, så er det jo dumt å ta noen sjanser. Om ikke bare for å unngå det for din egen sjelefred. :)

Masse lykke til, håper den sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...