Gå til innhold

Drikke for mye vann?


Rebekka82FØDEKLAR:)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det rett og slett går an å drikke for mye vann, og om den lille kan ta skade av det? Er nå 11 uker på vei. I går var vi på besøk hos noen og spiste middag som var litt salt. Ble så fryktelig tørst etterpå, så jeg drakk kjempe masse vann før vi skulle dra så jeg ikke skulle bli tørst på hjemturen. Men jeg drakk til lenge etter at jeg var "full". Måtte nesten brekke meg da jeg sluttet. Kjente liksom ikke at jeg var utørstet før det. Ble fryktelig kald i pannen. Ble faktisk ganske dårlig etterpå med mageknip og hodepine, kvalme og oppblåsthet, og har det sånn i dag og. Står jo alle steder at vann bare er sunt, men... sikkert dumt spørsmål, men noen som vet om dette er farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Jeg har drikki for mye vann en gang vi var på sydentur. Fikk beskjed om at det var hetebølge og at vi måtte få i oss nok vann. Jeg ble skikkelig dårlig. Kvalm,måtte tisse sånn ubeskrivelig mye hele tiden,satt på do over lengre tid. Var uvell og oppblåst. Ordentlig ekkelt. Måtte legge meg,gikk ikke over før dagen etter. Orket ikka mat eller noe. Jeg var ikke gravid da,men kan jo alike vel gi samme effekt på kroppen vil jeg tro. Flere som ikke tror på meg og syntes det hørtes rart ut. Og har heller ikke hørt om andre som har opplevd dette. Men jeg har det jeg og:) Det går over... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...