Gå til innhold

For mye vann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål, men... I går drakk jeg veldig mye vann, for jeg var så utrolig tørst. Drakk til jeg ble helt "full", og kjente egentlig at jeg burde sluttet å drikke litt før. Vann er jo bare sunt. Det står det jo alle steder, men noen som vet om den lille kan ha tatt skade av det at jeg drakk så mye på en gang? Ble kald i pannen også av det, og fikk mageknip etterpå og har følt meg oppblåst og vondt i magen og hodet i hele dag. Sikkert dumt av meg å være så bekymret men, noen som kan gi meg et beroligende svar så hadde jeg blitt veldig glad:)

Er vel 11 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke farlig å drikke mye vann. Men det går an å drikke seg i hjel på vann, mennesker som går på exctacy som drikker f.eks. mange mange liter på engang kan forårsake at kroppen får sjokk, hjernen sveller opp og de dør.

 

Vet ikke hvor mye vann du drakk eller om vannet var kaldt, men å drikke 0,5-1 liter i slengen er ikke direkte farlig. Om du derimot føler deg uvel, bør du begrense deg til tross for at du er tørst. Mest sannsynlig vil du kaste opp før det skjer noe verre.

 

Håper dette hjalp litt, bedre seint enn aldri :-)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...