Gå til innhold

Barnevogn kjøp.

Anbefalte innlegg

Er det for tidelig å kjøpr barnevogn ennå syntes dere. Jeg har sett på en vogn som det er ett fint tilbud på nå føre neste modell kommer i butikken. Har litt lyst på den så jeg og mannen skal titte på den i morgen.

Når kommer dere til å kjøpe vogn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10905336-barnevogn-kj%C3%B8p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei der!

Vi kommer nok til å kjøpe vogn så snart den kommer på tilbud... å satser på at den kommer på tilbud før terminen ihvertfall... igår kjøpte vi bilsete nettopp fordi det var på tilbud... : ) e jo litt tidli, men vi har ikke all verdens me penger... så greit å spare litt ihvertfall... : ) bare kjøp i vei du.. d syns eg ihvertfall...

Vi "arver" vogn, men den var ikke helt i stand så vi har reparert den her og der.. blir jo nesten det samme som å ha kjøpt da.. det var så morro! Ordnet med skinn til å ha nedi osv.. Min teori er at man ikke kan gå rundt å tenke at det kan skje ting.. Det kan jo skje ting om en uke...om 5 måneder...og 2 år... det er vel ikke så fryktelig mye større sjanse for at det skjer noe nå... Jeg skal til køben i helga..og da skal jeg glimte til å kjøpe hvis jeg finner noen kule klær ja..i nøytrale farger da...jeg tenker faktisk som så at det får bli gaver da...hvis jeg skulle være så uheldig at dette var min eneste sjanse... en gang i framtiden skal jeg ha barn uansett..og sannsynligheten for at jeg får det om under 6 mnd er ganske så stor....

Ung å naiv høres jeg ut..hihi... men det er faktisk gjennomtenkt veldig..for jeg var kjempebekymra tidligere...nå har jeg det MYE bedre med meg selv, og slapper av og gleder meg.. sorgen blir ikke mindre om man ikke gleder seg fullt og helt ;O)

Lykke til med vognkjøp! Vi er veldig fornøyde med vår Tautonia/teutonia bagvogn.. som også kan brukes som trille begge veier! Lett å trille med luftfyllte hjul, justerbart håndtak både i høyde og vei, og hjulene er bare å "klipse av" dersom man ikke får den inn i bilen med alle hjulene på... (De er sikre altså.. men er likevel lette å ta av)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...