Gå til innhold

Hvordan skal man ta fine bilder til julekort av en på 4,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en helt nydelig, rød body med bilde av en "jule-elg" på. Under står det: "Happy Christmoose". Veldig søt.

Har lyst at denne teksten skal synes, men synes det er så kjedelig med enda et bilde av ham på ryggen på gulvet...

Hvordan tar dere bilde av deres små?

Fortsetter under...

Skrevet

hun skal ligge på magen på skinnet sitt med nisselue på :)

Skrevet

Ja, det hadde jeg også gjort, hadde det ikke vært for at denne bodyen er så søt...

Skrevet

hei!

du kan få mannen din til å dekke seg med et hvitt laken eller noe, så kan han holde babyen i fanget. kanskje finere med skinnfell. da kommer babyen litt mer opp, og det blir ett annet bilde en bare ligge på ryggen på gulvet bilde.

eller du kan bygge opp med puter og ta et fint stoff/skinnfell, å så babyen liggesitte der i 2 min mens du knipser.

lykke til iallefall.

Skrevet

Hei!

Vi har akkurat tatt bilde av vår jente på 4,5 mnd. Hun hadde genser med reisdyr på og "nisselue". Satt henne høyt i vippestolen med et kvitt teppe i stolen (den er beige). Ble veldig fint:-) Har allerede fått julekortene.

Elinas mamma

Skrevet

hei! Jeg tok bilder av dattera mi idag. Jeg brukte et sort strech laken hvor jeg tok over ovnen vi har i stua og satte en stol ved siden av slik at det ble større omkrets bak bilde, satte så en vippestol under lakenet og dattera mi i juleklær der sammen med en nisse eller snømann. Bildenen ble veldig fine, har sendt dem til fremkalling allerede. Lykke til:)

Annonse

Skrevet

Jeg bygget opp med puter under datteren min. Ble kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...