Gå til innhold

Tidlige symptomer...

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å spørre om det er fler som har det omtrent som meg her: Lite symptomer. Jeg kan kjenne at jeg har litt ømme pupper, men utover det kjenner jeg svært lite. Disse mensmurringene som mange snakker om kan jeg ikke si jeg har. Bare litt drag nederst i magen en sjelden gang..... Er i uke 5 nå....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10905123-tidlige-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har det akkurat som deg. Er i uke 5 og kjenner ikke noe annet enn ømme bryster. På søndag (da jeg fant det ut) var jeg småkvalm og litt svimmel, men nå kjenner jeg ingenting. Blir nesten litt bekymret, men vet at dette ikke har noe å bety. Alle sier at vi får nyte det så lenge symptomene (kvalmen spesielt!) er fraværende. Men det er rart å gå slik å vente. Vente på symptomer. Også er det litt spennende da!

Sånn var jeg også i starte på uke 5; altså nesten symptomfri. I går, 5+4, kjente jeg plutselig at noe skjedde der nede. Livmor ble så tung. Rar følelse, med påfølgende murringer. I tillegg ble puppene ømme igjen. Nå kjenner jeg murringer bare av og til. Tror det er veldig vanlig at symptomer kommer og går.... :):) lykkelykke til!!!

Veldig spennende å vente. Gleder meg til ukene som kommer, regner med jeg vil kjenner mer etterhvert , inkl kvalmen :-( Kvalme er visst et godt tegn. Har ikke kjent noe til kvalme ennå (uke 5 her også), håper jeg klarer meg greit. Kjent noen få murringer/press i livmoren, og har litt ømme bryst. Vondt å sove på magen ;-D Litt svimmel har jeg også vært, men vet at blodtrykket er ok. Kanskje litt psykisk også.... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...