Gå til innhold

lucy................


Nivea30

Anbefalte innlegg

Heeei! Hvordan går det med deg? Så du hadde lagt inn et innlegg her, så da tenkte jeg jeg skulle sende noen ord.

Du er begynt å bli dårlig, ja? Jaja, du får ta det som et positivt tegn ihvertfall, om det er en liten trøst:) Og så er du kommet helt til uke 10, tiden flyr jo! Snart kommer du inn på 2.trimester, så kan vi skravle der inne:) Hihi! Nå vet jeg liksom aldri hvor jeg skal få tak i deg, du er vel ikke så mye inne på 1.trimester?

Jeg er i uke 16 nå, er 15+3 i dag. Har fått en liten mage, slik at folk som ellers ikke vet noen ting faktisk spør om jeg er gravid. Ellers har jeg ikke et eneste symptom lenger, kun litt ømme bryster. Skal til legen i morgen, håper han finner hjertelyden slik at jeg kan roe meg for denne gang. Skal alltid ha ett eller annet å bekymre meg for, vet du. Så kommer jeg vel til å være beroliget en stund fremover etter imorgen, før det nærmer seg ordinær ul og jeg kommer til å bli urolig igjen. Jaja, får ta bekymringene med på kjøpet. Det hører tydeligvis med:)

Håper alt står bra til med deg.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!! jeg har også tenkt på deg!! skrev et svar til deg på et innlegg hvor du spurte om noe - jeg svarte ikke på det, men ville bare si hei. har ikke sett deg etter det, men tenkt på deg du heldige i uke 15!!!!!! åh jeg teller så ned, har en god følelse og er rolig nå, så det er det viktigste. må løpe hjem, sent møte på jobb, ser om ejg ikke får skrevet mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...