Gå til innhold

overtidskontroll?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har vært på overtidskontroll der, men det er 2 år siden. Jeg var da på UL (10 dager etter termin), så fikk jeg ny time når det hadde gått 14 dager. Etter 14 dager fikk jeg satt inn modningsballong, det er en liten ballong de setter opp i livmoråpningen og fyller med saltvann, den skal "irritere" og fremskynde modning. Ikke noe vondt, og fikk beskjed om å komme tilbake når den falt ut, ellers skulle jeg komme dagen etter. Min falt ikke ut så jeg ble lagt inn dagen etter og startet med modningstabletter. Ta med deg baggen din du, vet ikke om de driver med den ballongen lenger, eller du kan jo også være så moden at de setter deg rett på tabletter og da blir du lagt inn.

Lykke til!

Hei igjen. Jeg brukte tabletter i 2 dager, om jeg ikke husker feil fikk jeg det på morgenen og ettermiddag/kveld. Etter 2 dager tok de vannet og jeg fikk drypp, så jeg var igjennom hele igangsettelsen. Dette er så forskjellig fra person til person, så for deg kan jo det hele starte med en eneste gang.

Blir spennende på fredag da!

Er selv på dag 1 over tiden og bare håper ting vil skje av seg selv denne gangen, er så lange dager nå når termindatoen har passert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...