Gå til innhold

Er jeg hysterisk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde trolig en SA i juli, og mistet i uke 5 i september. Er gravid igjen for 3. gang nå, men klarer ikke glede meg, Går hver dag rundt og venter på at jeg skal blø. Innom på do og sjekker flere ganger daglig. Kan umulig være sunt. Hva kan jeg gjøre for å slutte å tenke som jeg gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistet i ma og prøver nå å bli gravid igjen. Har ingen gode råd til deg desverre, for jeg tror jeg kommer til å oppføre meg helt likt deg :)

Eneste jeg trøster meg med (og kankskje kan trøste deg med) er at det er fint lite vi kan gjøre for å forhindre at svangerskapet ender brått og brutalt. Så det er bare å vente og se. Men jeg gleder meg til å bli gravid igjen, selv om det sliter på nervene!

Privat ul (ca 500 kr). Ingen over ingen ved siden.

Er nå i 3 pp etter ma (oppdaget i uke 8)

Skrevet

Huff, det er virkelig ikke noe moro å være så engstelig i en tid da man egentlig bare kunne ha vært lykkelig og verdens sterkeste.

Selv hadda jeg en MA for en stund siden, og har lovet meg selv at dersom jeg er så heldig å bli gravid igjen, skal jeg virkelig anstrenge meg for ikke å engste meg. Egentlig skulle jeg ønske at man kunne glemme graviditeten i noen uker, slik at 1 trimester går av seg selv.

Uansett hvor mye man engster seg, så kan man ikke gjøre noe fra eller til. Et embryo eller foster som er ment å bli til et liv, vil uansett klare seg, men dessverre så er det slik at dersom det ikke er liv laga, så skjønner kroppen det og kvitter seg med det.

Jeg unner dere massemasse graviditeten og skulle ønske det var meg selv som også kunne være det. Nyt det for det det er verdt, og det kommer til å gå bra! Hvorfor skulle det ikke det:-)

Lykke til.

Skrevet

Du er ikke hysterisk. Man bekymrer seg jo i første trimester selv om man aldri har mistet, og ekstra mye når man har det.

Vet ikke hvor langt du er på vei, men når du kommer så langt at man kan se hjerteaktivitet på ul, ville jeg prøvd å få til det. Fram til da er det ikke annet å gjøre enn å prøve å få dagene til å gå. Gjør ting du liker, og overbevis deg selv om at denne gangen vil det gå bra. Ta en dag av gangen, og tenk på at du har oddsene med deg i allefall.

Lykke til, det skal gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...