Gå til innhold

hei dere i uke ti!


-lucy-

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Jeg har plutselig blitt litt kvalm, svimmel og uggen - uten å ha kjent noe særlig til det før - litt sent?? er det ikke nå det skal gå over?

ellers er magen TYDELIG selv om dette er nr en (ma sist, i uke 13, vet ikke om det har noe å si?) - godt det er mote med tunikaer for tida! men magen "gir seg" kanskje igjen rundt uke 12 hører jeg noen sier?

Lykke til de siste to ukene her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk hyperemesis og måtte legges inn i uke10... merket ingenting i ukene før... hehe så når det egentlig skal gå over kan det skje...

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Hos meg er formen elendig. Går rundt og brekker meg hele tiden, og tror jeg i tillegg driver å brygger på en forkjølelse :-( Kjempevondt i halsen! Når det er sagt er jeg konstant trøtt, og sover fra klokken 23 om kvelden til 11-12 på formiddagen hver dag. Det er superslitsomt, og jeg får dårlig samvittighet for alt jeg burde rekke å gjøre resten av dagen. Min mage er kun oppblåst om kvelden, men da er det ikke bare litt - da ser jeg plutselig høygravid ut. Hehe, ser skikkelig teit ut :P Gleder meg til de 12 første ukene er over, så jeg kan begynne å ha et liv igjen!! ;-)

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis komt over dette med kvalmen, siden det begynte allerede i uke 5 med meg. Har gått til akupunktur, og dette hjalp meg :)

 

Nå har jeg dessverre blitt plaget med hodepine, og humøret er grusomt.

Føler ikke at jeg har noe overskudd til noe, og at den minste ting gjør meg sliten og jeg må sove.

Utenom det så går jeg på do minst 1 gang i timen, noe som kan bli ganske irriterende. Menmen :)

 

Jeg har ikke hørt noe om at magen går over i uke 12?

Med meg har det komt for fullt en "fettklomp" nedom magen og jeg ser vel mer tjukk ut enn gravid:D hehe! Blir kjekt når man får sånn skikkelig rund gravidmage. Det ser ihvert fall jeg fram til. Da ser folk at du faktisk ikke er tjukk, men gravid!

Litt bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er altså flere som ikke er i superform enda :) jeg er også fryktelig trøtt, det er nesten det verste, vil bare ligge på sofaen!!! kjenner igjen det med å se tjukk ut ja, har bare hørt at lufta gir seg rundt uke 12, og har en følelse av at det er mye luft inni der!

blir supert med gravid-mage, det gleder jeg meg også SÅ til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...