trønderpia 35 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Ønsker deg lykketil. Skal tenke masse på deg, og glær mæ til å høre hvordan fødselen gikk:)
nr.4 på vei Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Skriver under her jeg også... Masse lykke til. Skal tenke på deg i morra. Håper på en tilbakemelding så fort du er tilbake med dine to søte små.
gladmage Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Lykke til ! Kos deg masse med guttene dine!!!
nå er vi fem Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Lykke til, Rakri. Alle tre her krysser fingre og tær:-))
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg slenger meg på... Masse lykke til imorgen!
Rakri Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk alle sammen :-) Vi er veldig spente, ja. Har forberedt oss på at kanskje den nederste ligger feil, og at det ikke blir igangsatt likevel. Eller at det er for umodent. Tror selv at det må være modent, etter alle ukene med kynnere og stikkinger, men man vet jo aldri. Men satser på at alt går som det skal, og vi har dem i armene våre om et døgn. Skal oppdatere dere ;-)
bodilnf Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Oioi, spennende! Masse lykke til Rakri, haper at du kan kose deg med de to søte veldig snart:)
Jente73_tvillinger Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Ja - lykke, lykke til Tenk så heldig du er, du møter dem snart... Skal tenke masse på dere imorgen og krysse fingrer og tær og det som krysses kan. Og gleder meg til å høre fra deg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå