Gå til innhold

Bekymret...


Ønsker en liten spire...

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg testet svaaakt positivt idag.. Og ja, jeg vet at en strek er en strek, men er jo bekymret alikevel.. Hadde en SA for 5 uker siden, den 8. oktober..første menstruasjonsblødning (om det i det hele tatt var det?) etter det var rundt 2 uker etter SA. Den 22. oktober. Var endel kvalm forgje uke, så tenkte jeg skulle ta en test, men den var negativ.. På lørdag ettermiddag begynte jeg å blø, en menstruasjonslignende blødning igjen.. Blødde søndagen også, men natt til mandag sluttet det igjen.. og har holdt seg borte siden det.. Så knappe 2 dager altså.. tok en clear blue nå i kveld, og den var svakt positiv, men jeg er jo redd jeg har hatt en SA igjen, og at HCG er på vei nedover igjen, selv om jeg testet forgje uke, torsdagen om jeg ikke tar feil. Da var det en billigtest (er ikke de mer sensitive for hcg?).. Er det noen der ute med erfaring? Kan det ha vært en SA? Legetime er allerede bestilt, og skal dit på torsdag, men jeg trenger noe å roe meg ned med i mellomtiden.. Skal ta en ny test, enten på morgenurin om et par dager, og hos legen evt.. Uff.. håper spiren kan holde seg på plass denne gangen. Jeg klarer ikke å glede meg, er bare bekymret.. Håper noen kan komme med positive erfaringer, om noen har vært i samme situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte jo å spørre om noen vet når jeg evt. skal regne en termin utifra? Skal prøve å få henvisning til ul pga masse blødninger forgje gang når jeg hadde en sa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra! Lykke til! Man regner termin ut fra 1.dag i siste mens. Prøv terminkalkulatoren til venstre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar..=) Men jeg vet ikke når min siste mens var.. har jo hatt SA + 2 andre menstruasjonslignende blødninger de 5 siste ukene, så vet ikke når jeg evt. skal regne fra.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo si du skal regne ut i fra første menslignende blødningen, hvis den varte lenge nok. Den andre kan jo rett og slett bare ha vært en blødning sånn som man kan ha i svangerskapet. En SA er ofte sterkere enn en vanlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...