lemontree Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Ida har et sterkt og instendig forhold til tommelen sin, og det kan hun ha fått fra meg, for her ble det tottet til halveis uti barneskolen (i smug...). Vel, når hun har anledning tar hun også alle slags kluter fatt, og vikler og totter og drar i dem, dette har jeg mindre kjenskap til, men jeg går ut fra at hun er disponert for dette med sutteklut Det er bare det at hun gjerne vikler seg inn i den, får den over hodet, og så finner jeg henne prustende der inne, og det kan jo slettes ikke være så bra... (det er gjerne en gulpeklutca 40 x 40 cm). Så - dere hvordan er det med deres suttekluter - hvor store, av hva osv...? Er det en yndling, har dere bare et ymse utvalg som gjerne skiftes - ja... hva man ikke måtte bry hodene sine med... hehehe
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Her bruker han også gulpeklut til å sutte på, dekke seg til, kose med. De jeg bruker til mating er blå, de andre hvite. Dermed får han kun de hvite å sutte på (da er jeg sikker på at han ikke får noe melkebakterier i seg). Mine er på størrelsen 30x30. siden de ikke er tette går det an å se gjennom og puste gjennom. Derfor er jeg ikke redd når han drar den over hodet for å dekke til ansiktet :-)
fox`y Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 min bruker de hvite flannelskluta å sutte på,han legger den over hode selv,men går fint å puste igjennom:)
Fire småtroll Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Alle mine tre barn har brukt helseteppe til å kose med.. Kjøper de myke på Princess. Eldste var vel 5 år da han sluttet å ha sitt rundt halsen og i hendene da han skulle sove, mens 3 (snart 4) åringen bruker sitt enda. Skikkelig frynsete blitt, men ha godtar at jeg vasker det, noen ungen aksepterer jo ikke en "rein" koseklut ;-) Nå har vesla på 5mnd også fått samme vanen, holder godt tak i helseteppet og drar det opp rundt halsen og gjerne helt opp til ørene. Det er jo hullete så jeg er ikke bekymret for pustinga, hun har faktisk somregel nesa fri fra teppet også. Kaller teppet for "kosekosen" vi, og synes det er veldig greit med denne lille tingen de bruker til å slappe av og kose seg.
Gjest Ut på tur Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Vi ruller sammen en brettebleie 80x80 cm og legger den inntil hodet og så borer hun nesa inn i den
lemontree Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 takk for svar, alle sammen! Så søte de er... Her gulpes det en del, så melkebakterier kan jeg nok ikke unngå, men nå skal hun ihvertfall få herje i vei med klutene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå