Gå til innhold

Idag var jeg hos spesialist Merethe Blakstad i Oslo...

Anbefalte innlegg

Noen som har vært hos henne tidligere?

Hun anbefalte meg å bytte fertilitetsklinikk til Nordica, som hun samarbeider med, fordi de har lege der, noe de ikke har på Storkklinikken. Etter hva jeg skjønte så ville det være lettere å samarbeide med de, siden det er vanskelig å finne EL.

Hun sa også at når jeg drar nedover til Danmark så får jeg sykemelding ved behov, noe som forenkler ting veldig mye.

Virket som hun hadde peiling på det hun driver med, selvom hun kanskje ikke er den mest behaglige GYN jeg har vært hos.

Er så glad for å ha fått noen svar, og hun sa at det så bra ut, og at det ikke vil være en umulig oppgave, snarere tvert imot.

Fortsetter under...

Jeg har også vært hos henne. Hun samarbeider med AVA klinikken i finland også.

Syns hun virker ganske så flink, men enig at hun ikke er så behagelig. Men er det hun som gir sykemelding? Jeg gikk til min fastlege som har kontakt med Merete.

Hun hjalp meg gjennom IVF-behandlingen,og jeg er veldig fornøyd - blei jo gravid og all ting =D

Enig i at hun ikke er av de mest kundevenlige legene jeg har vært borti, men hun var da hyggelig nok når jeg gjorde en innsats for å være hyggelig selv. Og jeg følte meg godt ivaretatt og fikk den hjelpen jeg trengte uten ventetid - og det er jo det viktigste =)

Jeg var forresten veldig bekymret over alt som kunne gå galt i starten, og da tilbød hun meg ekstra UL et par-tre ganger hver 14.dag til jeg kom igang med vanlige svangerskapskontroller hjemme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...