Gå til innhold

Noen som har hatt / skal ha ul i uke 12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også ha ul v 12 uker (26. nov), er så heldig å ha en fastlege som er gynekolog og som har 4D ul (har hatt 2 tidlige ul allerede pga usikker termin). Hvis du googler "4D ultralyd" kommer det opp en del treff der du ihvertfall kan lete litt og få se hvordan hvordan babyen virkelig vil se ut v 12 uker. Det meste av kroppen er ferdig utviklet, det gjenstår bare litt på armer og ben.

Jeg var på UL i uke 11, og da gikk vi gjennom hele kroppen.

Han så at hjernen var delt i to, målte nakkefolden, så to armer og to bein. Forstervann i magesekken, som tyder på at svelget fungerer.

Hjertet, selvfølgelig :-) Husker ikke om det var mer.... jeg var bare i ekstase over at alt var bra.

Den rørte ganske mye på seg. Kunne se armer og bein som bevegte seg :-)

Utrolig at den bare var 3,55 cm fra hode til rumpe....

hadde ul i uke 11. du ser hjerteslag og at babyen ligger og sparker! helt utrolig! du ser det sikker enda mer tydelig i uke 12. Legen viste meg ryggrad, hjernehavdelene, hjerteklaffene og jeg kunne telle 5 fingre på hver hånd. fantastisk opplevelse!!

Hei!

Jeg var på UL i går, 11+2. Vår lille spire er faktisk 5cm alt. Vi så ikke at den rørte på seg (legen var veldig rask), men vi fikk se bankende hjerte! Det var utrolig godt å se. Fikk også med et bilde av den lille.

Annonse

hei skal også på ultralyd i uke 12 for og sjekke att alt er bra med den lille. mistet tvillinger i sommer i uke 9 så skal bare sjekke att alt går ebra denne gangen.. var på ultralyd i uke 7 da så vi hjerteslo :) gleder meg masse til uke 12 for da kan vi helt sikkert se mye mere:=

lykke til :)

Hei!

Så gøy å høre at det er fler i samme båt liten spire! Vi mistet også i uke 9 i januar. Men det ble ikke oppdaget før uke 14. Så er litt vel overnervøs nå disse 2 siste ukene før 2 trimester! Vi var også på ul i uke 7! Blir spennende nå framover ja! Hva slags symptomer har du liten spire?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...