:Kiki Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hallo! Da har jeg vært på UL i dag, og der lå det to nydelige gutter Overraskende. Men hadde en liten magefølelse på at det kanskje var flere enn en der, hehe. Så da skal jeg begynne lese litt om tvillinger. Termin er nå satt til 6.april. Jeg er da ei jente på 22 år, og bor i Trheim. Noen andre herfra?
Annika og Marikken Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer!! Rar følelse, ikke sant? Glemmer aldri den dagen, nei... Våkner fremdeles hver morgen og tenker, jeg venter tvillinger!!!!! kjempekry. Venter to jenter da. Lykke til videre i svangerskapet. Jeg har termin 26.2 forresten og har visst at det er to siden 14 uke. Nå er jeg da i 26.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg er 23, bor i trondheim og har termin 30. mars.... Vi venter jente og gutt....
trønderpia 35 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hallo.. Overraskelsen blir som oftest stor ja:) Skjønner ennå ikke hvordan jeg har greid å få til dette:) Er 35 år, bor på Heimdal og har termin 20 feb. Venter to jenter:)
nr.4 på vei Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hei... jeg er 26 år og venter to gutter i mars. Bor langt unna Trheim da, men har veldig kort vei til internett;) jeg har fått fordøyd det en uke jeg nå, og skal på UL igjen på fredag. Gleder meg som bare det. Lykke til
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Hei hei! Så spennende å høre! Jeg vet ikke kjønn enda, men fikk vite for bare 9 dager siden at her inne var det to små spirer med termin i juni. Når får jeg vite kjønn . egentlig?
nr.4 på vei Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 De skal vel klare å se det etter uke 12 en gang. jeg var 19 uker nå jeg fikk vite det. Så det var ganske "lett" å se... Lykke til...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Velkommen i klubben. Så spennende da. Jeg venter også to gutter i mars, så jeg er 22 uker på vei nå og vi ha visst det siden uke 6 (IVF:) Lykke til.
Jente73_tvillinger Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Heisann Kristka, Gratulerer masse med to spirer Jeg er nok også langt fra deg, tilhører Krs sykehus - men som ei sa det her, ikke langt til internett..hehe Jeg er i uke 22 (er stadig vekk forvirret pga barnimagen sin påstand om en uke lengre..hehe), og jeg venter 2 jenter. Fikk greie på kjønnet på UL i uke 19 og da var det ingen tvil. Har en gutt på 2 år fra før, så her skal vi få det livlig Gleder meg masse til å møte dem. Lykke til med svangerskapet og velkommen skal dere være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå