Gå til innhold

Hva synes dere barnehageansatte...?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner i fødselspermisjon 5 desember. Da vil jeg være litt mer hjemme med ungene. Har også lurt på i invitere avdelingen på besøk til oss. Da kan guttungen vise hvor han bor, de kan spise nisten sin her hos oss (vil ikke lage noe mat tenker jeg, da dette kan "stride" mot hva det vanlige er, med tanke på ikke søtt osv.) leke på rommet til gutteungen osv. Vi har ikke kjempestort hus, men det er 10 gutter på avdelingen, og det er det plass til. Med jentene blir det 17, går greit det også....

Hva synes dere ansatte?

Er jo gøy å gjøre "noe annet" i barnehagetiden eller?? Eller er det stress like før jul, da alt skal lages av gaver osv. osv.

Kan jo vente til etter jul, da ting har roet seg.....

Hvordan hadde dere mottat at en mor spurte om dere ville komme på besøk.

En må kjøre bil i ca. 6 min. da det er litt langt å gå nå på vinteren....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10901733-hva-synes-dere-barnehageansatte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er alltid så morro, å komme hjem til de andre barna. men ta det opp med ped leder straks sånn at hun kan endre planene, eller lage planene ut fra dette. for desember måned begynner å forme seg.

syns det er et kjempe initiativ. selv du, før jul, har det jo travelt.

men så bra for ungene å komme hjem til noen andre. faktisk så er det barn som ikke har lekekamerater utenom barnehagen.pga foreldrene sine venner ikke har barn, eller de har store barn eller bare babyer, hvis du skjønner hva jeg mener. så de er aldri hjemme hos andre barn. så det er jo stort å se åssn andre har det.

vi blir iallefall veldig glade når vi får komme hjem til noen, eller på jobben til en mamme eller pappe. du kan jo bare ta guttene, det gjør ikke noe. syns ofte det er jentene som blir bedt hjem faktisk!

mat... jeg ville nå ha laga noen pølser i brød jeg da, det er lettvint og alle liker det. men de kan godt få melk eller vann til drikke. men nisse ketchup kan du ha siden det er jul ;)

du får holde oss oppdatert.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...