Gå til innhold

acta graco bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til denne?

Beskrivelse:

acta graco bilstol (o-13kg) med base og vogn selges. bilstoln kan enkelt klikkes ut a basen og klikkes direkte på barnevognen, men denne vognen trenger du ikke ta barnet ut av bilstoln, å du slipper å tenke på om barnet vil vokne. med vognen følger d oxo med bærebag så dn kan brukes fra nyfødt til barnet går selv. på vognen er det eget termometer så viser tempraturen inni vognen, slik er du sikker på at barnet ikke fryser. regntrekk følger med+ eget regntrekk til bilstoln.. .. svensk modell.

bilstol og vogn selges samlet for 2500 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har acta graco barnesete, det som er fra ca 10-18 kg, det er jo et knall bra sete det, men dette er jo litt annerledes det du beskriver, vet at slektninger i scotland sverger til den typen du har beskrivelse til der.... :-)

Skrevet

Den bilstolen hadde vi til forrigemann. Helt super!

Var så "dumme" at vi ga den til min bror, ellers skulle

vi brukt den nå også :)

Skrevet

Vi har dette, men det er tre år gammelt. Siden den gang har det kommet 5-punktssele, og de har vel endret litt på "putene". Vi var uansett veldig fornøyde, har ikke brukt vogn til, har ikke merket stort behov for det, setter jo bare setet i handlekorga. Skal jeg noe annet, tar jeg ungen i skikkelig vogn.

Skrevet

liker ikke disse vognene selv, men bilstolen 0-13 kg er bare til å anbefale, slipper det stresse med å feste selen hele tiden, kun klikker den på basen. våres jente på 4 uker sover bare vi setter henne i denne stolen;) ville virkelig kjøpt denne typen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...