Gå til innhold

har vondt under ribbebeina

Anbefalte innlegg

noen som vett hva det kan vær. tror jo alt e ett tegn på fødsel eg da. har termin te torsdag, men ser ut som om eg bare kan vente lenge.

men har en rar følelse i kroppen og vondt opp under ribbebeina, noen som vett hva det kan vær.

var innom føden i går fikk akkunpunktur også strippa ho jm meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10901227-har-vondt-under-ribbebeina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vondt på begge sider? Jeg hadde vondt på venstre side for noen dager siden, da gutten min hadde ligget og sparket meg der hele dagen, var ømt og ubehagelig... Det var en som nevnte at hvis man har vondt på høyre siden kan det være tegn på noe galt med nyren (??) eller noe sånt, husker ikke helt.

Men mest sannsynlig er det nok bare livmoren/babyen som presser på ribbeina og gjør det ømt! Skal jeg tippe da...Ingen ekspert :-)

Hei - jeg har også hatt masse vondt ved ribbein høyre side.

De tok lever/galle prøver, men alle var bra. Ved ultralyd så de at det var babyens rumpe som lå og presset oppover :) Kan nok være at det er trangt om plassen i magen din nå!! :) Klør du fælt?

Har det vært noe endring i urinprøven du leverer på svangerskapskontroll?? I så fall så nevn for de at det gjør vondt på høyre side- da kan de ta prøver og sjekke med ultralyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...