Gå til innhold

CB Julebrus i Oslo??

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh :) Da vet jeg det :) Men selv så sverger jeg til E C Dahls julebrus. MÅ prøves :D

Jeg var forresten veldig på hugget i fjor etter at de skulle få Dahls julebrus her i Oslo. Kontaktet både Ultra og bryggeriet, og jommen endte det opp med at de tok den inn og vi fikk kjøpt 2 kasser :) Så kanskje du skal gjøre det samme :)

Nei, kontakt de du, Jeg sendte mail først og så ringte de meg opp igjen. De ble etterhvert lovet brus fra bryggeriet men da den ikke kom som avtalt til Ultra sendte jeg de selv en mail (altså til E C Dahls):

Hei,

Vet ikke om jeg henvender meg riktig nå, men prøver ihvertfall her. Har vært i kontakt med Ultra Bryn i Oslo som skulle ta inn julebrus fra EC Dahls. Jeg sendte de en forespørsel på vegne av utflyttede tørste trøndere. Fikk til svar at de skulle få inn noen paller i slutten av oktober, men disse har enda ikke kommet. UIltra var usikre på om de faktisk ville få de, på tross av at de har blitt lovt det.

Jeg lurer da på; er eneste mulighet å skaffe seg julebrus fra E C Dahls å reise fra Oslo til Trøndelag selv?

Så prøv dette :)

Skal absolutt smake CB julebrusen om jeg kommer over den :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...