Gå til innhold

April: Er det flere som begynner å få alvorlig julesyke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ha ri så fall fått julesyke. Tenker hele tiden på hva vi skal bake, lage av mat og i dag har jeg vært å handlet inn adventskalender til Siri (små pakker). Fikk også med meg litt julegaver til resten av familien.

Går også å planlegger hvor juletre skal stå og hvor jeg eventuelt skal ha advents-stakene mine i det nye huset.

Ikke så ille som jeg vanligvis er på denne tiden.. Men har nesten fullført julegavene, og vet hvilke kaker jeg skal bake.. Og har kjøpt julehobbysett på nille (39.90) som vi skal kose oss med. Snuppa er sikkert for liten, men hun elsker å gjøre det samme som meg, så da finner jeg noe jeg og kan like.. hehe.. Adventskalenderen er ferdig -knerten får ikke i år..

Har ikke funnet frem julemusikken enda, men det er nok ikke lenge til -kjenner jeg meg selv rett..

Tja på en måte kanskje. Men alikavel ikke. Godt å komme i gang med forberedelsene litt - i allfall for meg som også må tenke på fødsel opp i alt dette.

Det er 40 dager til jul i dag. ;)

Har ting i huset som må ordnes og ting som må på plass til hu i magen. Så planlegger litt nå i allefall så tar me en dag om gangen.

Annonse

Jeg ELSKER jula!!! Gleder meg vilt hvert år... Elsker å dille og dalle og dulle... Ble kalt "julestreber" av eks-svigerinna mi, og det var ikke ment særlig pent, men jeg bruker nå betegnelsen på meg selv med stolthet, he, he... ;-)

Jeg sitter og er dårlig i magen etter en runde med seriøs, seriøs julegodtsyke og har kastet innpå en aldri så lite uhorvelig mengde julemarsipan og testa 2 utrolig dårlige julebruser (Berentsens brune og Hansa). Uæsj!!

Men sånn ellers så klarer jeg utrolig nok (mtp at jeg jobber i butikk og har hatt 2 intense uker med å gjøre butikken klar med julevarer) å klemme tankene ganske langt bak i hodet siden jeg ikke kan shoppe noe som helst før om to uker pga lønn....

hehe. har vært delvis i julemodus siden august, jeg!! Da begynte de så smått med nedtelling inne på inspirasjononline.com. Har rimelig god kontroll, føler jeg, og har tid til at det krøller seg fullstendig til med sykdom og div- som det gjorde denne uken. Har ikke gjort alt, men har en plan for hva som skal gjøres og når det skal gjøres. Så hvis jeg klarer å holde meg til planen, blir det en stressfri jul i år!! For første gang i så fall, og det enda jeg venter storinnrykk av hele min familie, med overnatting i tre- fem netter. Og enda til skal jeg jobbe de siste tre nettene før julaften.

Yaddaline- var virkelig Hansa sin julebrus så fæl??? Og jeg som alt har kjøpt inn seks flasker! jaja, får håpe jentene liker den da :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...