Mom2Two Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har av ulike årsaker hatt en skikkelig dårlig dag.., så tenkte jeg skulle unne meg en film og litt snop (jada, vet det ikke er lørdag). Drar til VideoNova for å kjøpe en film jeg har fått anbefalt og gledet meg til, samt kjøper smågodt. Gledet meg hele dagen til å slenge meg i sofaen og se en film. Tror dere ikke at de hadde glemt å legge selve dvd'n inni coveret da!?!?!? Gggrrrr... Jaja, har nå i hvert fall smågodtet...-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Åhhh, fyyy fader!!! Sånne små ting irriterer verre enn innstilte fly!! Det er akkurat slike "bagateller" som jeg ergrer meg mest over.... Kjøpt meg kakemann jeg.. *momle* Få håpe det kanskje er noe fint på tv i dag da vennen:o) Klæm
strekkmerketrollet Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 ååå det fikk jeg også lysst på!! :-s
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Så utrolig kjedelig! Skjedde meg og, når jeg var høygravid, alene hjemme og ikke minst hormonell.. Haha, så jeg ringte til videobutikken og klaget og bar meg så det holdt, tror du ikke de kjørte filmen til meg?? Lenge leve hormonene! :-P
Mom2Two Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Åååååå, kakemann!!!!! *lyst på* Kan jeg få hodet og en arm for to sure sild og en melkeplett? ;o) Ja, hadde gledet meg sånn til å se den filmen (Babel)... Får vel henge her eller se på TV (eller rett og slett gjøre noe fornuftig,..ummm ...nei..) Klemmer tilbake til deg også vennen
Mom2Two Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Ha ha, gjorde de det?!??!?!?! Nå måtte jeg glise.... Ser for meg at jeg hadde blitt ganske mye surere om jeg hadde vært hormonell også... Nå er jeg mest oppgitt egentlig..
Gjest Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Hehe, ja nå er det sånn at jeg tenker "neeeei, jeg gjorde ikke det.." litt samme tanker man har om de mange merkelige tingene man lirer av seg enten i ammetåke eller midt under fødsel :-P
Mom2Two Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 He-he, det blir jo noen sånne... Jeg husker spesielt en episode da jeg var gravid og hormonell.. Det var en sykkel som absolutt skulle sykle over et fotgjengerfelt midt i folketrengselen. Han syklet over tåa mi (!), og jeg ble superirritert, sparket i dekket hans og sa "faen" høyt... Ikke likt meg i det hele tatt, ble kjempeflau...og han så ut som han hadde sett fanden selv.. (gravide, sinte kvinner kan nok være skremmende for enhver)..
Gjest Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 he hehe, nei hormoner skal man ikke spøke med ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå