Gå til innhold

Dere andre som er kvalme


-Petrine-

Anbefalte innlegg

Er dere like kvalme hele tiden, eller har dere gode dager innimellom?

 

Jeg har vært konstant kvalm i en uke, men i ettermiddag er jeg ikke så verst. Har til og med spist middag! Blir jo nesten bekymret..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..det går veldig opp og ned ang kvalmen hos meg..idag er jeg døds kvalm men igår ikke så veldig..er nok helt normalt så lenge du ikke har hatt kraftige blødninger..

 

positivt å slippe kvalmen:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Godt å høre at det kan variere litt. Jeg har ingen blødninger og føler meg ellers veldig gravid. Har hatt en sa tidligere, så vet dessverre hvordan det er og håper alt går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her,hatt en sa tidligerer..men er vanlig at det går litt opp og ned hos meg ihvertfall..tror nok det er vanlig hos deg også da..hvor langt er du på vei?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ble gravid rett etter sa vet jeg sannelig ikke hvor langt jeg er på vei, men jeg er i alle fall mellom 6-8 uker. Skal snart på ul, blir spennende :) Er jo redd for å miste hele tiden, men samtidig har jeg mye sterkere symptomer denne gangen, så blir litt beroliget av det. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg også,sterkere symptomer..blir litt lettet selv da også..jeg også går å er redd innerst inne men har begynt å tenke bare positivt..tror ikke det er bra å gå å være redd selv om vi alltid tenker på det..jeg er i min 5 uke nå..var hos legen for første gang idag og alt var bra..har hatt litt lyslys rosa brunt når jeg tørket meg igår og idag men det er visst vanlig det også..da ble jeg ihvertfall redd..

Men håper alt går som det skal denne gangen:) når ca er det tid for første ul? 10 uker ca?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det :) Den ordinære ul er ikke før i uke 17 tror jeg, men jeg skal på tidlig ul siden jeg ikke vet når jeg ble gravid. Om du er veldig redd for å miste kan du be legen din henvise deg til tidlig ul. Du kan også bestille time hos privat gynekolog, men det koster endel.

 

Litt roda utflod er veldig normalt, det hadde jeg forrige svangerskap og nå er jenta 2,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt brunt også?

ja jeg har tenkt på en litt tidlig ul,bare så jeg kan slappe av litt selv også..om det koster mer så gjør ikke det noe,det er nok verdt det:)

Lykke til da:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...