Gå til innhold

Hehe, blir visst tvillingmamma jeg!! :)

Anbefalte innlegg

Vært på ultralyd i dag, og der lå det TO helt perfekte gutter i magen min!!! Hadde en liten magefølelse på at det kunne være flere enn en der inne siden magen min er blitt ganske stor, men ble overrasket likevel!Termin ble flyttet til 6.april, så da er jeg jo plutselig 19+4 i dag :)

Er så glad for at alt var bra med begge gullene mine. Nå skal jeg sette meg ned og lese om tvillinger. Herregud :P Dette er helt uvirkelig ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10899607-hehe-blir-visst-tvillingmamma-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Gratulerer! Jeg er også tvillingmamma! Fra før da, nå venter jeg en tass 9.april. (I Trh.)Tror det blir litt før og det kan det jo bli for deg også, uansett hvilken dag det blir - det er jo stas da! Kult å få to! Jeg var kjempespent på om det var to denne gangen også, men dengang ei.

Ønsker deg lykke til - og trenger på tvillingmammaerfaringskonsulent - jeg er her!

Slim fra

Åh, så kult Kristka..Hadde en liten tanke om det etter treffet på Peppes, syntes magen din var stor ifht antall uker.. (men det er egentlig min også, gulp- men tror ikke det er tvillinger..) Da blir det enda flere knøtt med på trilletreffene våre da, koselig..

Har ul på mandag, gleder og gruver meg, mange som sier at det kan være tvillinger til meg også, men tror ikke det altså..Veldig spent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...