Gå til innhold

TRÅD for vi som blir RUGERE uke 46!!!!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg ringt Porsgrunn. Tok ut 4 egg igår. Kun 1 egg som var noe. Men de skulle ringe om noe skjedde så ikke de kan sette inn i morgen. Nervøs som pokker!!!!!

2 av egga var umodne og et som hadde noe skall greier. Fader altså!!! Alt håpet ligger nå i det ene.

Fortsetter under...

Hei lilly01

Det kan nok stemme at det var meg du såg (dvs. jeg visste ikke at du såg meg men), hvis du var på Aleris i går rundt 1030.

Vi hørte noen som sov veldig godt på naborommet..hehe. Så spennende å treffe deg her. hehe. Ja man ble ganske trøtt etter uttaket, gikk halvdopet hele mandagen. Hadde du ekstra bedøvelse?

Gratulerer med mange fine egg! 6 er jo likevel mye. Leste i profilen din at du også var 66 modell? Det er kjempebra i vår alder.

Fikk ut kun 2 nå nå jeg, men det var 11 i juni! Håper det ikke blir mindre og mindre... Er på rugedag 1 i dag. Lykke til med innsetting som du kanskje skal ha i morgen?

;)

1ivf - ruger uke 46:

Ikke fortvil, se åssen det gikk med meg, det er håp i et hengende snøre....Men skjønner at du er redd! Jeg har sannsynligvis gode egg og gubben gode svømmere, men, kanskje har dere det slik også? Det håper jeg på! Nå er jeg rimelig spent sammen med deg! Det ville være så koselig å ruge sammen med deg, her på linken vår...

Hej, det var nog mig du hørte apriljente66. jag vet ikke om det var dig jag såg, jag kom dit 8,30 på morgonen. Og ja, jag tror jag fick ganska mye medicamenter. Sov i ca 5 tim etter jag kom hem.

Fick besked idag att 4 egg er befruktade så får bare håpe att alla utvecklar sig som de ska. Hade vart greit med 2 på frys.

1 ivf-ruger uke 46 Nu håller jag tummarna allt som går så du får ett egg att sette in. De er flinke idag så de får det nog till. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

får krysse litt og.

Hei hei!

Da melder jeg meg inn her! :-)

Har vært og fått satt inn et egg i dag (holder til i Haugesund).

Dette er vårt 2. IVF-forsøk. Har gått på kort regime. Herlig å slippe sprayen!!! Resultatet var 3 egg på uttaket - og kun dette egget som hadde delt seg fint til idag. Men men, det skal jo holde med ett egg. Ikke sant???????

Jeg skal teste 28.11 - og det blir nok laaaaaange dager........

Skal bli spennende og følge dere andre også. Tvi - tvi!!!!!

Klem

Annonse

Hei 1 ivf-ruger, jeg hadde også bare ett egg å gå på og det klarte seg! Det er jo bare ett man trenger. Man får tenke som så at når det først bare er ett igjen av en eller annen grunn så er det sikkert et ekstra hardført og flott egg! Som det er meningen det skal bli barn av :)

Så fint det gikk bra med egget ditt også Sangsmurf. Det er nervepirrende dette. Jeg orket ikke ta telefonen selv eller høre på da de ringte fra sykehuset i går for å si at egget var fint, mannen min måtte ta den og komme å fortelle meg etterpå. Da ble jeg så lettet at jeg snufset i flere minutter. Hadde ikke trodd det skulle gå. Men vi fikk inn ett egg!

Sikker på at egget ditt er strålende 1 ivf-ruger - krysser alle fingre og tær for dere!

hehe, ja velkommen i ett-eggsklubben longyear, så ikke deg i sted. det er på en måte godt at det er flere (selv om jeg unner alle å ha masse egg å ta av), så føler man seg ikke nødvendigvis ensom og mislykket i eggproduksjonsesprossessen. Har lest om flere her inne som bare hadde ett egg og ble gravide - er nok gullegget :)

Og til dere andre med mange egg - det er så klart også gulleggene!

Tenk eggene koser og deler seg nå :)

Heia, heia, heia - bli barn!!!!!

Dette er jo en utrolig spennende tråd å følge. Så mange av oss. Og som sagt tidligere..........det er bare det ene egget - gullegget- vi trenger. Dette skal vi klare. Er det noen som kort og greit kan forklare litt om det som helst skal skje i kroppen vår med egget, nå de nærmeste dagene etter innsetting? Vi fikk jo en innføring på utredningsdagen, men da sveiv det så mange andre tanker i hodet. Så ikke så mye som festa seg annet enn:dere skal få begynne med icsi;o)

...........jeg derimot fikk 5 på frys, men det var kun dette ene som ble satt inn idag som var "perfekt" ...............

veldig deilig å endelig være ruger, selvom jeg ikke tørre å tisse, er så redd jeg mister egget... dvs jeg går jo på do da, men virker rart... det værste er at jeg føler meg litt svanger... hehe ...... måtte det fine gullegget klamre seg fast..........!!!

også håper jeg at deet går bra med alle i ett-eggs-klubben!!!

Annonse

Jeg må begynne på nytt, så jeg hopper nå av i uke 46. Fikk tlf fra Porsgrunn om at det ene håpet, ga opp i løpet av natta :(

Skal ringe inn når blødningen kommer, så starte på nytt.

Dette er en av den jævligste nedturen jeg noengang har hatt på evigheter!

Lykke til alle sammen!

Å, så leit! Så veldig leit!

Da håper jeg iallefall at du ikke er så gammal som meg, så du har mange forsøk igjen!!!!!!

Virkelig lykke til! Vi vet jo ikke mer enn at vi ruger, vi andre heller....Håper du blir ruger snarest mulig, og at vi lykkes begge to, ja, alle sammen, og kan følge hverandre videre.....

Skal du vente litt? Eller hoppe på et nytt forsøk med det samme? Ja, du skrev vel egentlig at du skulle det... Virkelig lykke til! Håper vi kan snakkes likevel her på nettet? Det er koselig å ha deg her! Jeg skal se etter deg!

Uff, så trist! Det var leit å høre. For en nedtur.

Får du starte igjen allerede på neste syklus? Det er da enda noe, så drar ikke ut så lenge.

Til oss sa de flere ganger at vi måtte se på første forsøk som et slags prøveforsøk, at de ikke visste helt hvordan de skulle stimulere for å få best mulig resultat. Det kan er store muligheter for at neste forsøk ser helt annerledes ut. Jeg var også deppa fordi jeg bare fikk ut seks egg og bare ett av de ble befruktet, fryktet at det kunne bety at vi egentlig ikke hadde så gode sjanser senere også. Da sa de at det var helt umulig å si, det er som et lotteri. Du kan trille terning ti ganger og få tre seksere, eller du kan få ingen. Hvert forsøk er forskjellig, og man kan si svært lite etter bare et forsøk. Men man kan begynne å stimulere på litt andre måter til forsøk to.

Skjønner at det ikke akkurat er noen trøst men, måtte bare skrive det for det.

Klem.

Då fick jag satt in 2 st fint 2-delte egg idag. Så nu er det bare og hoppas.

Ikke så kult nu ner ivf-ruger uke 46 ikke fick det till, det føles litt urettferdigt ner ikke alle får det till.

josefine grå hur gammel er du då? Du har ikke noen profil.

Hei, lily01, nei jeg har visst ikke fått laga meg noen profil, har bare aldri trengt det, men skal tenke på det... Jeg er 39, blir 40 i februar. Har vært heldig og vunnet "1000kronerstipset!" Dvs. de regna feil på datoene mine sist gang, og jeg var ikkes så lærd på emnet at jeg skjønte det selv, heller, at jeg egentlig var for gamma.....Men det gjaldt altså vårt forsøk i september og nå, og jeg skjønner at vi er mer enn kjempeheldige, jeg hadde jo starta med Synarela og alt. Derfor har jeg ikke fler forsøk enn disse to. Egentlig er det et under at jeg fikk forsøk nr.2, men de hadde jo forlovt seg på tre egentlig. Ser på det som en styrelse fra oven, praktfullt, man må jo undre seg, eller? Det siste forsøket med kun ett egg i kun en eggpose, som lar seg befrukte og deler seg, det er jo ganske flott?

Men nå vet du alderen min, hehehe.... Ikke ung, og ikke gammal, bortsett fra i visse kretser, hihihi...

Nei og nei 1 ivf-ruger uker 46. Dette var leie nyheter. Jeg var så spent på høre om deg i dag. Jeg ønsker deg virkelig alt det beste for ditt neste forsøk. Sender deg mange positive tanker som du må ta med deg i de neste dagene.

ja det var virkelig trist lesing assa...

det går nok veldig bra nå neste gang tenkerjeg...

hvordan er det med rugerne nå da???

jeg er enda litt øm og syns jeg kjener en hel del hele tiden, men jeg går å er redd for at det ikke skal gå bra, samtidig som jeg fler sterkt at det skal gå bra--- klarer dere andre å slappe av.... det er det alle sier til meg, nå må du bare slappe av da... det er ikke lett assa....

og forresten........hvordan går det med dere andre rugere da? Hvordan er formen? Selv er jeg veldig fin i formen. Magen er ikke lenger oppblåst som for 2 dager siden. Det stikker litt i siden av og til, men merker ikke noe annet.

Her er formen bra. Det stikker litt, her også, men det er vel ikke kritiske stikkinger, heldigvis.. Da det mislyktes sist, hadde jeg eggløsningssmerter i sidene og nederst i ryggen, men det var i løpet av siste uka, og mensen kom saaakte. Så den følelsen og de smertene vil jeg IKKE ha om igjen, så håpe, håpe, håpe at det ikke blir slik.... Det er det jeg er redd for nå, nemlig. Prøver å slappe av både i hjernen og i kroppen. Ikke helt lett med en ettåring som "rydder" i huset hvert minutt, og en mann som jobber overtid for å ta igjen etter Porsgrunnturene, sukk. Idag gikk jeg en tur ut etter at vesla mi hadde våkna, for å unngå den superslitsomme lekinga...

Er jo komisk egentlig! Hun er veldig søt også. Idag slo hun av stereoanlegget, da jeg satte musikk på. Hun elsker musikk, men hun har nettopp oppdaga et par nye brytere å trykke på, hehehehe... Jotakk, her er det rolig og avslappende, nå ligger hun og hyler i senga, enten er det pga hjeksler som er på vei, eller så er det kun protest mot verden i sin alminnelighet, og for at hun må legge seg.... Hehehe. Håper ALLE får oppleve en sånn liten rose i blomst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...