Gå til innhold

Hjelp til mellom navn til Gjert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til å finne fine mellom navn til sønnen min. Han skal hete Gjert, og hva passer til det? Har tenkt litt på Gjert Alexander, men synes ikke det passer helt!

Kan dere hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det passet.

(Der var min hjelp) :-)

Skrevet

Gjert er ikke oppbrukt enda. Gratulerer med det!

Alexander er så mye brukt at det er blitt kjedelig.

Hva med

Gjert Ananias

Gjert Severin

Gjert Pontus

Gjert Oliver

Gjert Lauritz

Skrevet

Annie nr 1, la nå guttungen få en sjanse. Man trenger ikke TO uvanlige navn. Greit å kunne velge.

Skrevet

Er du fan av Hotel Cæsar eller?

Skrevet

Uff!!! Jeg visste det måtte komme. Bare fordi navnet er blitt brukt i HC at du vil bruke det vel? For du har vel ikke hørt det før?

Gi ungen ett navn istede du!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gjert er da et vanlig og skikkelig navn, ikke noe Hotel Cæsar har funnet på. Har du ikke hørt det før, er det helt tilfeldig.

Jeg ser aldri Hotel Cæsar, men har skjønt av å lese siden her at det er noen der som heter Gjert.

Men det er mange som lever egne liv utenfor tv-serier. Ekte mennesker har navn som av og til nødvendigvis dukker opp på tv. Blir ikke mindre skikkelge nav for det.

Skrevet

Gjert er et pent navn og passer med et annet norrønt navn som:

Gjert Olai

Gjert Odin

Gjert Henning

Gjert Erik

Gjert Ove

Gjert Heine

Gjert Helge

Gjert Eiliv

Gjert Magnar

Passer med det meste egentlig, men ikke finn på å sette det sammen med Alexander eller andre utenlandske navn - da blir det harry!

Skrevet

Vet om forfatteren Gjert Nygårdshaug så navnet ble ikke funnet på i Hotel Cæcar.

Jeg syns du skal holde deg til kun Gjert, men så er ikke jeg fan av dobbeltnavn.

Skrevet

Eller ikke bruk Gjert i det hele tatt. Det er jo ikke et fint navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...