Gå til innhold

er det ikke noen her som bør husje seg over til kranglesiden nå???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de fleste vil ikke ha med sånn barnslig krangling å dittslenging å gjøre,det er DET kranglesiden er for.så kan det ikke bli slutt på det så blir det klaging ja.

tror det er flere en meg som ikke gidder å få blandet inn sånne som sitter å slenger dritt bare for at de er fulle av hormoner og kjeder seg.

det er kun snakk om å oppføre seg som normale folk utenfor kranglesidene.

Hmm... Noen føler seg iallfall truet - har følelsen av at denne "noen" fikk sydd puter under armene da hun var barn. Nitrist. Det finnes mer enn 5 milliarder mennesker på jord, og like mange meninger. Get over it.

Ja,ja!Så er det jo noen "altvitere" som deg da, "Prinzessin med en Z bare for å være spesiell og skrive det på tysk", som bare er her for å lage kvalm!

Helt greit at smaken er som baken, men det er utrolig umodent å rakke ned på andre fordi de ikke deler samme smak som selveste "Prinsessen av Tyskland"!

Annonse

Haha... Gjør det vondt i EQ'en din, Østerdølen? :-) Det var ikke jeg som fant på det kallenavnet, jeg het opprinnelig Juniprinsessa. Prinzessin oppsto etter lange diskusjoner på kvasitysk, hvor en medkrangler fant på å kalle meg det. Så jeg må virkelig beklage at det IKKE gjør vondt langt inn i sjela når en hvemsomhelst fra nettet prøver å leke ertekrok. Akkurat som jeg regner med at alle andre nettjodlere holder seg for gode til å la seg såre/provosere av en hvemsomhelst som meg. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...