Gå til innhold

Trenger svar fra noen som har tatt KS... =)

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvor lenge hadde dere "vondt" eller ubehag i såret??

Er det normalt at arret er RØDT etter èn mnd?? (tynn rød strek)

Når kan man begynne å trene??

Ha sex??

Er liksom litt stramt i såret på en måte..

Kjenner det når jeg går tur og sånne ting..

Det kan ikke "gå opp" eller noe sånt ved å ha sex, løfte vogn , baby i bilstol , gå i oppoverbakke +++

Èn mnd. siden nå..

Fortsetter under...

Hei!

Hadde ubehag ca de første tre ukene, men jeg kan fortsatt kjenne det stikker litt i det av og til (er 5 mnd siden). Men bare litt ubehagelig, aldri vondt lenger!

Arret mitt er litt rødt ennå det... tror det er vanlig!

Jeg fikk beskjed av legen at det var ok å trene etter 6 uker - men jeg ventet med å trene magemusklene til det var gått 8, var litt ubehagelig!

Sex kan du ha når du er klar for det, vi ventet til jeg var ferdig med renselsen - ca 6 uker. Var litt forsiktige første gangen da, men det var fordi jeg var litt bekymret, var ikke noe vondt :)

Det strammer i såret en stund, husker ikke akkurat når det går over... bare ta det litt rolig når du kjenner det strammer, det er ikke farlig :)

Man skal jo helst ikke løfte tungt, men jeg løftet vogn, baby i bilstol +++ etter to uker - det gikk helt fint! men strammet og var ubehagelig... tror det skal noe til for at det går opp, har aldri hørt om det! Bare ta det litt pent og lytt til kroppen din, du har tross alt hatt en stor operasjon i magen! Men som sagt - jeg gjorde det meste, og det gikk helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...