ålah Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 kan noen svare meg ,er så nysgjerrig. jeg har ei datter fra før og er gravid nå. er i uke19 nå. jeg lurer så fælt på om det er to denne gangen... Dette svangerskapet er så mye tyngre enn forrige gang, har ikke overskudd til noen ting, er så trøtt å sliten hele tiden overdriver ikke hvis jeg sier at jeg sover gjennomsnittslig 15 timer i døgnet nå, så leser jeg fra uke til uke hvor stort omtrent det skal være nå, og jeg kjenner at der hvertfall er dobbelt så stort som det står. Forrige gang kjente jeg liv fra uke 16 kraftig. Nå har jeg bare så vidt kjent noe som kan være fosteret... hva tror dere som vet at det er to der? Jeg skal på UL på fredag, men er så spent.
ålah Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 Glemte å si at jeg også er veldig andpusten bare ved å gå opp trappa hjemme, pluss at jeg allerede føler at det er dårlig plass der inne føles sånn nå som det gjorde helt på slutten av forrige svangerskap..., og kan ikke spise mye av gangen pga dårlig plass og blir andpusten det var sånn det var helt på slutten sist. hva tror dere er det noene likhetstrekk med dere som venter to eller fler?
nå er vi fem Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Kjenner meg igjen på alle punkter:-))
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Kan ikke svare deg på om du venter 2, men deler alle dine symptomer.. Sliten, trøtt, skulle tro beina var laget av gele når jeg kommer til toppen av trappen... Lykke til på UL
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Enig med Gemini, har hatt alle de "tegn" på at der var mer enn en som du beskriver, og det slo jo til for min del. Men der er nok enkelte som kan ha det på samme viset selv om der ikke er mer enn et barn i magen. Mange opplever hvert svangerskap som svært forskjellig fra det forrige. Du må oppdatere oss på hva UL viser, det blir spennende.
ålah Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Hei, jeg skal holde dere oppdatert. Takk for svar. Egentlig helt håpløst av meg å spørre om dette men dere vet jeg er så spent. Men på fred. får jeg svar. Lykke til til alle tvillingmammaer.
ålah Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Hei, nå har jeg vært på UL, det var bare en, ei jente er kjempeglad for det. Da er det nok bare ekstra tungt den gangen her... Lykke til til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå