Gå til innhold

Til alle som skal bruke/bruker Fertilitetsklinikken i Porsgrunn...

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært inne på ekstra undersøkelse i dag pga mage smerter.

Og legen bare "øi...ikke rart at du har vondt i magen... du har 14 follikler på god størrelse her" :):):):):):):)

Så det endte med at jeg skal sette eggløsningssprøyta lørdag 23.00, egguthenting i pors kl 10.00 mandag - ohg innsetting onsdag kl 12.00..

:):)

Slimhinner(?) på 10,1 så dette lå også veldig bra ann...

så til slutt så har jeg fått mindre doser - satt ned til 125 fra 150 de siste 3 dagene. så da er det siste innspurten og det er så uvirkelig.... tenkt til mandagen skal vi inn å ta ut :) herregud.,.. det har gått så fort etter vi satte i gang...

hilsen lille happy :)

Fortsetter under...

Åh, så bra!!! Gratulerer med veldig vellykket forsøk så langt, Bethenc. Nå satser vi på at de finner gullegget, og at det sitter :)

Og du - du fikk helt rett da du trodde at det kom til å gå kjappere enn forventet for oss. VELDIG mye kjappere, faktisk :)))

I dag fikk jeg mail fra Porsgrunn (åh, så hyggelige de er!!!) etter å ha mailet og spurt dem litt om hva jeg bør utredes for før vi kommer - skal til gyn. seinere i måneden - og om ventetiden fremdeles var sju måneder. (Hadde jo hørt visse rykter her inne :)

Svaret gjorde meg målløs: VI FÅR TIME ALLEREDE I BEGYNNELSEN AV JANUAR!!!!!

Åh, hurra hurra, og hjelp hjelp :) Dette er så spennende!!

Til dere som har vært gjennom det samme; Hva kan vi forvente oss? Og hvor lenge må man regne med å vente med å gå i gang etter første konsultasjon?

Er så spent nå!!!

Så morro!!!! grattis:)

i henhold til å begynne kommer ann på hvorfor du/dere trenger hjelp. jeg har fjernet begge egglederene så det eneste vi gjorde på første timen var at samb måtte levere sædprøve.

når det gjelder ivf så er det slik at du skal begynne på den 20 dagen fra første menstruasjonsadag med nesespray, ig i mitt vedkommende så var det dagen etter jeg hadde første konsultasjonstime. Det vil si at jeg begynte på nesespray dagen etter første samtale :)

men vet at dette også kommer ann på kapasiteten og alt. men de er veldig greie her.

årsaken til at det går fortere er visst nok fordi de har fått flere leger og sykepleiere for å kunne øke effekten og behovet :) veldig bra for oss jenter :)(det var i allefall de de svarte meg med :))

så så sant dere er ferdige utredda så er det bare noen blodprøver på huset der, så hadde vi en samtale med sykeplieer så dro vi på apoteket med resepter og henta medisiner :)

kjenner igjen at du er så spent...det samme var jeg..og det var ikke lenge siden - og nå kjenner jeg at det jobber i magen og mandag skal jeg inn og ta ut disse egga alt :) det går også veldig fort når det er i gang altså :)

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...