AniBer Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Tenkte kanskje at vi kunne følge hverandre litt, siden vi alle skal bruke/bruker samme sykehus.. Kanskje vi kan dele litt erfaringer osv... Da har vi fått brev fra Porsgrunn og time til forsamtale... Fikk time den 17.desember allerede!! Trodde egentlig ikke at vi skulle få time i dette året... Jeg fikk tatt blodprøven jeg skulle ta i går, så da er det i orden. Skjønner ikke at det går an å bli så gira bare pga et brev, men det er jeg altså... Nå har vi fått den første datoen, hvordan det tar i vei videre vet jeg ikke enda, men vi er i gang! Tirsdagsklem
Lessen Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 så utrolig bra, at dere er igang... vi fikk det første brevet 9/9 fra pors, var til time rett etter og begynte spray 10/10, setter inn egg til torsdag... jejg er kjempe fornøyd i pors så langt..
Nøtt Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hei, her melder jeg også min ankomst! Søknaden ble sendt for to uker siden, og har ikke hørt noenting enda. Når fikk dere brev om at søknaden var mottatt, og hvor langt tid tok det til dere fikk innkallelse?
Hormona med mai-prins Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Bra tiltak med en egen Porsgrunn-tråd. Melder min ankomst jeg også. Har 2 uttak i Porsgrunn bak meg, skal i gang med fryseforsøk nå, innsetting neste uke. Gleder meg til å følge dere andre... klem klem
AniBer Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Nøtt: Fikk brev den 16.10 at de hadde mottatt søknaden den 08.10. Fikk brev i dag om at vi har fått time den 17.12. Altså har det gått nesten 1 mnd før vi fikk innkallelse og ca 2 mnd fra vi søkte til vi kom inn til forsamtale. I det 1.brevet sto det forventet ventetid på 4 mnd, så jeg er kjempefornøyd med at det bare ble 2 mnd! Har hørt mye bra om Porsgrunn så jeg ser frem til å få komme inn der! Utålmodig25: Lykke til med innsettingen!!!
AniBer Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 *2*vil*bli*3* (første ivf): Kjempemasse lykke til med innsettingen din også!!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Henger meg på her jeg også.. :-) Vi skal også til Porsgrunn. Venter på det første brevet! :-) *spennende* Virker som det er endel Porsgrunn-jenter her inne :-) Koselig å følge hverandre! :-)
Mamma des.08 Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Så artig Jeg fikk tårer i øynene når jeg fikk brevet. hehe.... kjempe glad. Holder til i Porsgrunn også. Egguttak i morgen Kjempe spennende!! Utrolige koselige leger og sykepleiere der! Lykke til!
Honoria med to i magen:-) Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Hei! Kommer til å holde til i porsgrunn også,når vi er ferdige med pergo-runden vi begynner på nå. Har ikke søkt enda,men skal gjøre det etter jul:-) Lykke til ale sammen!!
Bethenc Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Hei oppp hopp pors folk!!! Hører til her selv- Var til første time i dag og fikk lagt opp løpet og fikk svar på alle mine spørsmål - supre folk! Ettersom det er min dag nr 20 side siste mens i morgen, fikk jeg lov til å vegynne på nesesprayen i dag, men det var mest fordi de hadde folk. til dere som er overrasket over tidlig time: Jeg var selv overrasket - var til xu i august og fikk beskjed om 7 mnd ventetid. men når jeg snakket med de så sa de at årsaken til forkortet vente tid var fordi de hadde tatt inn flere leger og det er jo bra for oss jenter!!! ÅÅÅÅÅÅ... jeg er så gira, mend å tenke på at vi har vært der og skal begynne med nesespray i morgen det blir faktisk uttak for oss i uke 50 :)noen med samme løpet?
C *baby i magen* Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Da melder jeg meg inn her også. jeg fikk brev i går at vi skal inn den 20.12. så i går var jeg skikkelig gira, hadde lyst til å vaske hele leiligheten og kjøpe julegaver og alt det man gjør før jul, for da går det liksom fort til den 20 liksom. men landa på jorda etterhvert, så jeg kjøpte ingen julegaver. hehehe.... men man får liksom et kikk, av det brevet, da tenker man liksom at NÅ skjer det snart. tror man må være optimistiske og glade nå før man starte. ikke tenke på at det går sikkert ikke. ha en god instilling hjelper damer. koselig at det er mange som skal til porsgrunn. å som jeg gleder meg. å før jul a gitt
Bethenc Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 ja det er et utrolig kikk å komme inn først og fremst før jul - men bare det å vite at det nærmer seg og at en har en dato å se frem til... Jeg synes det er helt utrolig å være i gang... tidligere så leste jeg om alle andre her og følte det var så langt frem i tid, og nå plutselig er jeg der.... hehe...
Madam-mim Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Har holdt til en stund i Porsgrunn. Var på første samtale der i januar i år, og harr bare godt å si om legene og sykepleierne. Vennelige og behjelpsomme alle sammen. Er glad jeg hører til der:) Skal ha fryseforsøk i uke 48, moro å være i gang igjen. Selvom det er slitsomt med bivirkninger ol. Lykke til alle som skal i gang nå mot jul:)
vekt-75 Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Hei alle sammen :-) Er bare innom for og sende en hilsen. De er veldig snille og flinke i Porsgrunn. Takket være de, sitter jeg her med ei lita jente på fanget.(3mnd.) Så ikke gi opp,selv om det kansje ikke klaffer på første forsøket. Lykke til jenter!
AniBer Skrevet 14. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2007 Så koselig at vi er så mange!! Dette blir spennende å følge hverandre! Godt å ha noen som man kan spørre om ting og tang, eller rett og slett bare skravle med!! Masse lykke til alle sammen!! En lettere forkjølet onsdagsklem
casadra Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 Hei! Vi holder også til i Porsgrunn. Var til samtale 5/11 og regner med å begynne med nesespray rundt 5 desember. Uttak i uke 2 eller 3. Har en god følelse for dette forsøket etter to mislykkede ett annet sted. Gruer meg imidlertid litt til bivirkningene i julen. Men, men litt skal man da imellom. :-)
orkidee* Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Hei hei alle Porsgrunns tilhengere.. Jeg hører også til i Porsgrunn,men skal inn en siste gang 28/11 for ul i uke 12 av svangerskapet. Jeg kan ikke få fullrost Dr.Kahn og teamet "hans" nok. De er alle så vennelige og trivelige der. (vet noen ikke bare har positivt å si men..) Jeg er iallefall kjempe fornøyd med all hjelp og støtte vi har fått der. Ønsker ALLE Porsgrunns jentene (og guttene) lykke til og måtte dere alle få små i 2008. Klemmer fra en super fornøyd
AniBer Skrevet 19. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. november 2007 Hvordan går det med dere jenter? De som venter på time, har dere fått den? Jeg teller bare nedover mot den 17.des jeg nå... Mandagsklem
Rosa på ball Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 Hei! Har visst ikke sett denne tråden, jeg! Men her er jeg, nok en Porsejente! Kikk i profilen min, der står det nødvendigste, ellers er det bare å spørre.... Jeg har det bra, og er for tida ruger, verper på ett egg, som jeg håper er gullegget.... Kahn og Co. som en eller annen sa engang, er veldig ålreite, de er vennlige og realistiske, men utrolig oppmuntrende. Skulle tro at de hadde gått igjennom de samme prøvelsene selv, alle mann. SÅ gode er de på å fange opp hva man trenger av gode ord.... De burde egentlig tipses om denne linken, hahahaha.....! Kahn er en luring, liker den humoren hans, han virker alltid bunnærlig, og det er godt, synes jeg. Vi var heldige å få dette forsøket her, enda det er flere grunner til at vi normalt ikke burde hatt det, den ene grunnen er det faktum at jeg denne gangen kun hadde en eggpose med kun ett egg i, og de ville avlyse forsøket. De hadde ingen tro på at det ville bli noe ut av dette, og det koster jo for sykehuset med hvert forsøk... Selv om sykehustes kostnader ikke handler direkte om meg, ikke er direkte mitt problem, så er jeg vedlig glad for at vi fikk fortsette forsøket likevel, veldig glad for at de har fortsatt å oppmuntre meg videre.... Og jeg tenker jo på det med hva det koster for et sykehus... har ikke tenkt sånn før...hm... Ups, nå ringer mamma...
C *baby i magen* Skrevet 20. november 2007 #20 Skrevet 20. november 2007 med meg går det bra med, vi skal inn den 20, ikke så lenge til, prøver ikke å tenke på det, men mine tanker går til hvordan det er å ha barn, om vi klarer det første forsøket, tenker på alt liksom, og det er så klart når vi har lagt oss, så det er ikke så lett å få sovna.... tror vi jenter tenker mer enn gutta. gleder oss masse til konsultasjon.
KR0705 Skrevet 20. november 2007 #21 Skrevet 20. november 2007 Hei jenter. Jeg ringte legen min på tirsdag etter enda en negativ test, og fikk han til å sende et brev til Porsgunn.Er utrolig spent, men samtidig nervøs. jeg vet veldig lite om hva som skjer og hva som skal til. Håper det ikke går veldig lenge før jeg hører fra klinikken. Dere snakker om en nesespray...? Hva er det? Hilsen en som lurer...
humla80 Skrevet 20. november 2007 #22 Skrevet 20. november 2007 Heisann For oss klaffet det på det tredje forsøket nede i Porssshh... Er nå 7 uker på vei og kjempe spent, skal på Ul i morgen... Lykke til alle sammen
Bethenc Skrevet 22. november 2007 #23 Skrevet 22. november 2007 Hvordan står det til med dere??? Jeg selv har nettopp fått mensen og venter bare på å starte med sprøyter... litt værre mensen smerter enn jeg har hatt tidligere - noen som har opplevd/opplever det samme? Klems
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 22. november 2007 #24 Skrevet 22. november 2007 Når jeeg fikk mensen mens jeg gikk på spray, hadde jeg ikke så veldig mye mer smerter, men en helt sinnsyk blødning de første to dagene! Så de gjør nok noe med oss disse medisinene.....
eple3 Skrevet 22. november 2007 #25 Skrevet 22. november 2007 Hei alle porsgrunnsfarere! Slenger inn en liten hilsen til alle som skal eller er igang hos Kahn & co (passende navn for klinikken, hihi.. ;-) De er veldig hyggelig der alle mann en treffer på, realistiske men oppmuntrende - og viser hvor godt hvor viktig det er med humor og medmenneskelighet i av og til tunge perioder. Jeg har vært inn og ut der i litt over ett år, og er gravid i uke 6 nå. Krysser fingrene for at det går bra og lykket til alle som skal til pers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå