Gå til innhold

Dere som har brukt canesten stikkpille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn en canesten stikkpille 500 mg i går, da jeg mistenker soppinfeksjon. I dag har det kommet pillerester ut hele dagen. Men plutselig kom det også en del utflod-gøgge, skikkelig slim. Er dette normalt? Og hvor lang tid etter kuren tar det før symptomene forsvinner? (og pillerestene slutter å tyte ut..?)

Skrevet

Hehe deilige de pillerestene :) Jeg hadde smurt meg endel på forhånd med kremen, men fikk ikke has på soppen, så satte inn en stikkpille. Restene tøt ut i et par dager, men hadde ikke noe utflod-gøgge. Sopp-symptomene ga seg med en gang etter jeg hadde satt inn pillen.

Skrevet

I følge fastlegen min er det ikke nok med en pille, men man skal i tillegg bruke krem morgen og kveld i tre døgn. Det har vært nok for meg.

Hatet de pillerestene. Synes aldri de sluttet å tyte ut.

Ikke unormalt at det kommer utflod sammen med pillerestene.

God bedring!

Skrevet

Ja, bruker kremen også, men bare lurte på litt ang stikkpillen... Synes ikke det er noe moro å putte ting oppi der nå som jeg er gravid :/

Takk for svar :)

Skrevet

Normalt med pillerester ja. Men husk at vi som er gravide ikke skal føre pillen inn med den hylsen som følger med canesten. Bruk fingern =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...