Gå til innhold

Tenk, i morgen tidlig skal vi kjøre til sykehuset og ikke vite om vi skal hjem igjen den dagen...

Anbefalte innlegg

Litt skummel tanke det...

Bagen står pakket klar - det har den vel for så vidt gjort ganske lenge - og i morgen skal den puttes i bagasjerommet...

Så skal vi brummelumme oss de 30 - 40 minuttene det tar å kjøre til byen... Tror det kommer til å bli den lengste bilturen i mitt liv... Kommer til å ha hodet fullt av tanker...

Og alt dette tanketullet bare på grunn av en overtidsvurdering...

MEN, hvem vet hva de bestemmer seg for... Plutselig kan jeg bli mamma før jeg aner det... WÆÆ!

Nesten forberedt på at de sender meg hjem igjen og lar meg vente enda noen dager, men må vel prøve å forberede meg på det motsatte også? Hjernen min er så langt inni ventemodus som den kommer, og skulle det plutselig skje noe annet kommer jeg til å få helt sjokk...

Samboer har til og med bursdag i morgen, men her er det ingen som har tenkt på verken gave, kake eller besøk. Alt virker så fjernt...

Håper virkelig jeg kunne gitt han verdens beste bursdagsgave...

Fortsetter under...

Dere blir nok ikke sendt hjem igjen :-)

Kanskje et tegn at han har bursdag i morgen...?

Det blir spennende, skjønner at du er i fjern-modus... Jeg er det no allerede og har 10 dager til termin... Alt er liksom stoppet opp, alt er forberedt og jeg går liksom bare her og ikke vet hva jeg føler... Så kan vel ikke forestille meg hvordan du har det, hihi...

Det verste var at jeg plutselig kom til å tenke på at "ånei, huset ser jo ikke ut!!", og tenk om vi ikke blir sendt hjem igjen...

Så idag har jeg vært som en sputnik rundt i hele huset, vaska enormt mye klær, vaska hele badet og hele kjøkkenet... Sånn kan det gå...

Hater å evt. komme hjem til et rotete hus, spesielt hvis jeg i tillegg er utslitt etter en fødsel...

Nå gleder jeg meg enormt til å høre hva de har å si i morgen...

Er SÅ spent....

lykke til imorn :) håper du ikke blir sendt hjemm..jeg skal også på overtidskontroll men det er på fredg men jeg fikk ikke beskjed om å ta med meg bagen ,men så bor jeg i Fredrikstad så kan hende det er litt forskjellige regler hvor langt over du går før de sette deg i gang her kan de la meg gå helt til neste torsdg:( og jeg som vil BLI MAMMA nå!!!!!

uansett masse lykke til og håper du få møte nurket ditt imorn :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...