nuuuz Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Da går jeg inn i min 10ende uke, og fosterets uke 8. 218 dager (31 uker) til termin onsdag 18. juni 2008. Nå har hjertet fått fire kamre og slår med 65 slag pr minutt. Nå krysser jeg fingrene for at alt går bra den siste måneden, går nesten på tå for at alt av håp og at alt går bra de siste ukene! Har ikke hatt plager med kvalme, men har følt slike menssmerter til tider.
Tott76 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg er i uke seks og har termin 31 juli. Jeg krysser fingrene for deg at alt fortsatt har gått bra! Vi har jo ingen garantier senere i livet heller, men vi er nok flere som holder pusten litt de første ukene. Jeg lurer på når jeg klarer å puste lettet ut jeg? Jeg har heller ikke hatt plager med kvalme, bare menssmerter. Hjertet begynner å slå i morgen sies det!! Ihaaaa!!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 jeg var på ultralyd for 2 uker siden, og får en liten gutt. jeg er i uke 19 ca nå. jeg fikk termin 18 juni:D gleder meg masse:D barnefraen er så stolt av at det blir en liten gutt:))
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Ultralyd for to uker siden, venter en liten gutt og kanskje en jente. Ja - tvillinger! Har termin den 14 Juni - spennende <3
MiaKristin Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Tenk at nå er vi i uke 26:) Har termin 18 juni jeg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå