Gå til innhold

Har magen begynt å vokse??


ee79

Anbefalte innlegg

Er gravid med nummer to. Med førstemann begynte magen ikke å vise før etter ul. Men er nå 7+3 og føler at magen bare buler ut. Andre som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:) hadde det selv sån i uke 7+3,den var ganske formet alerede da ja:) selv gravid med andremann, er her inne fra 2 trimester, er selv 12+5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Er også gravid med nummer to, og magen har kommet mye tidligere enn sist! Er 9+5 og måtte idag innse at mine vanlige bukser ble altfor ubehagelig å gå med en hel dag på jobb..... så da ble det mamma-bukse. Begynte ikke med mamma-klær før uke 15 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2 svangerskap og magen har begynt så vidt å vokse ja... Hmm, kan bli spennende å se hvor fort den vokser, i 1 svangerskap kom ikke magen før i uke 19... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg e og gravid for første gang. er 8 uker påvei..eg vet ikke om magen min har vokst eller bare d at jeg spiser hele tiden....men den er ihvertfall ikke flat "lenger"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 10+5 i dag, og foreløpig er det intet tegn til at magen har vokst. Venter nr. 5, og det er bare ett år siden jeg fikk barn nr. 4. Så egentlig er det litt rart at ikke magen buler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten mage til vanlig også, og den har nok ikke vokst, men er spent hard av luft absolutt hele tiden :)

 

Det er faktisk mer synlig at puppene har vokst et par cup-størrelser...

Er 6 fullgåtte uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i femte uke nå, og jeg får knapt igjen buksa.... er jo helt sykt dette! Nå er det jo min nr to, men allikevel?? Er det flere der inne tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,8+4 med nummer 2 og er nå mektig lei av å bo i treningsbukser.

Men er det sannsynlig at magen kommer så tidlig og at det ikke er det at vi er oppblåste.

 

Samma kan det være men lønna har kommet inn og jeg skal kjøpe bukser som er behaglige å gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det er flere som har det likedan! Begynte jo nesten å bli litt bekymra:) Er vel en kombinasjon av oppblåsthet og at livmora som har vært gravid før, aldri blir så liten som den i utgangspunktet skal være... Er jo veldi koselig å kjenne at det er noe som skjer der inne da:)

Med førstemann kjente jeg ikke noe til magen før jeg var i uke 11-12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...