Gå til innhold

halsbrann og sure oppstøt:(

Lilly Marlene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om det er noen som har noen tips eller kjerringråd mot halsbrann og sure oppstøt? jeg sover nesten ikke om nettene lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg drakk noe flytende som jeg kjøpte på apoteket forrige svangerskap, det hjalp meg, men husker ikke hva det het... men de vet det oå apoteket.

Skrevet

Det flytende omtalt fra apoteket er sikker Gaviscon. Det hjalp ikke ordentlig for meg. Det som virket best var Nyco fruktsalt. Det kan kjøpes i matbutikken og står gjerne sammen med vitaminer etc.

Skrevet

Hei. Synes jeg har god hjelp i tyggegummi. Grønn ekstra funker.. Verre å tygge om natta kanskje:)

Skrevet

takker for svar;) tar meg en tur på apoteket jeg;)

Skrevet

Jeg drakk melk før jeg la meg og ofte i løpet av natten og. Det fungerte for meg.

Skrevet

Drikk 2 spiseskjeer med Gaviscon rett før du legger deg. Det hjelper.

Spiste tabletter i forrige svangerskap, men etter noen ganger "vokste" de i munn. Jeg sverger til flytene. Lykke til!

Ikke noe behagelig.

Skrevet

Uff, vet hvordan du har det. Halsbrannen kom skyllende over meg denne uken og det er jo faktisk veldig plagsomt!! Jeg har fått et råd om Love Hearts, så det har jeg gått til storinnkjøp av. Samtidig har jeg også lagd en drink av nycosalt - noe som iallefall har fått meg til å sove. Har sett at Cola, Pepsi etc er dumt av meg å drikke, så de siste dagene har jeg gått over til rød saft eller farris - det har funket veldig.

Lykke til, håper vi får sove litt i framtiden også... :)

Skrevet

jeg sier bare en ting jeg: LOVEHEARTS... det var min beste venn når jeg var kvalm, hadde halsbrann eller sure oppstøt... hadde en rull i hver jakke, veske osv... min beste venn i ett par mnd det ja:-) og billig :-)

Skrevet

Har vært gravid med tvillinger. Brukte gulrøtter(Baby-cut Carrots) ved halsbrann.

Skrevet

lovehearts har syrestabiliserende middel i seg og skal visstnok funke.

selv har jeg tatt den galva hva det het..smaker papp!!! det skal hjelpe å heve hodeenden på senga litt også og ligge med hodet høyere enn kroppen.

Skrevet

Mandler fungerer veldig bra. Jeg hadde stående en skål med mandler på nattbordet, halsbrannen forsvant umiddelbart etter å ha tygget et par stykker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...