Gå til innhold

Boblejakke på jobb!


Tobarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Sitter her med boblejakke innendørs. Fryser som bare det. Iskald på føttene også. Tror jeg skal ta med en ulljakke som jeg har liggende på jobb og bruke ullsokker! Folk kommenterer hvor rar jeg ser ut her jeg sitter. Hehe. Ellers begynte "endelig" litt mensmurringer nå nettopp. Hadde ingen symptomer i går, og begynte å bli litt bekymret. Er så rart dette, å være så opptatt av et lite annet menneske.. Eller et embroy (sikkert stavet feil..) som det jo vitterlig er. Være bevisst på at alt du gjør virker inn på en annen. En ny følelse, men faktisk ganske deilig også. Også den daglige spenningen da. Hvilke symptomer kommer idag? Enn så lenge elsker jeg bare å være gravid. Hva jeg sier senere når kvalmen kommer (håper det ikke skjer!) er en annen sak. Bare noen spredte tanker fra meg på jobb her jeg sitter og ikke klarer å konsentrere meg lenger. Vært flink så langt i dag da! Kos dere alle nygravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter med teppe over meg jeg også. Brrrr. Tenker hele tiden på at jeg er gravid, og lurer på når jeg kan vente å kjenne "noe mer." Er bare 5+0 i dag, og kjent litt mindre murringer i dag. Håper de kommer tilbake snart!! Godt å kjenne det er liv der inne! Mulig det er psykisk, men har ikke like god matlyst som før heller. Men kvalmen kan godt holde seg borte den. Hadde vært greit om den ikke kom i det hele tatt :-) Kose dere alle juli-mammaer, og stell litt ekstra godt med deg selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at jeg fryser! Hakker tenner hele dagen og regner med at mannen krever at jeg betaler strømregningen neste måned... Legger meg om kvelden med tykke lester og med varmeflaske under dyna.

Er 5 uker og 3 dager i dag så det stemmer kanskje at vi er litt frosne i denne perioden? I tillegg er det jo tross alt vinter, men det digitale termometeret vi har viser at vi har 22 plussgrader inne, men jeg fryser like fullt!

Får trøste oss med at vi slipper å gå med masse varme klær når vi har digre mager... (selv om det pokker ikke er så sikkert med den nord-norske sommern..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...