Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg skulle hatt mensen i uke 33(13/8-17/8) men pga av ferie så utsatte jeg den med å bynne på nytt brett istede for sukkerpillene. Jeg ble i slutten av samme uken rådet til å slutte på p-pillen av legen min, pga av migrene. Å d gjorde jeg :/ Hadde så sex med en annen enn min samboer den 24/8 uten beskyttelse. Fikk første blødning etter p pille slutt den 17/9 som varte en dag. Er usikker på om dette var en mens eller ikke. Testet positiv den 25/10. Er nå så redd for at jeg skal ha blitt gravid etter 24/8.. og da er lengre på vei enn anntatt.Håper den blødningen var mens.. for da er d min samboer jeg venter barn med Hva skal jeg gjøre? Vil en UL si noe mer om hvem som er faren?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 En UL vil nok ikke si mer om hvem faren er. Men en farskapstest vil bekrefte hvem som er faren. Ønsker deg lykke til videre, og vil samtidig råde deg til å si det til samboeren din. Sannheten er alltid best, selv om det ikke virker slik med en gang Stoorklem til deg.
3barnsmor? Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 En ul vil ikke vise svaret, nå viser det seg mest sannsynlg at jeg har vært 14 dager mer på vei enn hva jeg har trodd hele tiden, å dette til tross for at barnet ble født på termindagen så her står jeg da, med negativ dnatest å nå må det testes på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå