Kaffekopp Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har en gutt på 2,5 som er helt super. Blei gravid i januar, men mistet fosteret i uke 11. Har ennå ikke blitt gravid igjen. Fikk mensen i dag. Æsj... Blei så fort gravid de to første gangene, men nå er det visst ikke så lett. Flere som har det sånn? Har dere noen råd?
Nanna:-D Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kjenner meg igjen ja.. Første gang jeg ble gravid slutta jeg på pilla, hadde en mens så en til å da var jeg gravid etter det. Dette endte i exu(svangerskap på utsia livmora) når jeg var 6+5. Etter dette hadde jeg en mens, så var jeg gravid igjen. Jubelen sto i taket og jeg var så lykkelig når jeg var på ul og alt så bra ut. Var på 3 ul'er, men i uke 13 gikk det galt alikavel. MA etterfulgt med prematur fødsel og utskraping. Dette var i januar. Vi venta ett par mnd før vi begynte å prøve igjen. Men denne gangen skulle det ikke være så lett. Ny mnd, nye muligheter tenkte jeg, men månedene kom og gikk, men graviditen uteble. Tilslutt ga jeg f.. i den grad jeg greide det.. :-) Å da satt plutselig spiren. Nå er jeg snart12 uker på vei og vært på ul i dag. Spiren vokser og gror, så håpet om at det nå skal gå bra er der. Jeg gjorde ikke no spes denne mnd, tok e-vit (Noe som vistnok er bra for hormonene tror jeg det var).. og lå med håndkle som jeg bretta 2-3 ganger under rumpa hele natta... Masse lykke til! Spiren sitter nok plutselig der!!
Kaffekopp Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Så bra da!! Masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå