Gå til innhold

Litt lei meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2,5 som er helt super. Blei gravid i januar, men mistet fosteret i uke 11. Har ennå ikke blitt gravid igjen. Fikk mensen i dag. Æsj... Blei så fort gravid de to første gangene, men nå er det visst ikke så lett. Flere som har det sånn? Har dere noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen ja.. Første gang jeg ble gravid slutta jeg på pilla, hadde en mens så en til å da var jeg gravid etter det. Dette endte i exu(svangerskap på utsia livmora) når jeg var 6+5. Etter dette hadde jeg en mens, så var jeg gravid igjen. Jubelen sto i taket og jeg var så lykkelig når jeg var på ul og alt så bra ut. Var på 3 ul'er, men i uke 13 gikk det galt alikavel. MA etterfulgt med prematur fødsel og utskraping. Dette var i januar. Vi venta ett par mnd før vi begynte å prøve igjen. Men denne gangen skulle det ikke være så lett. Ny mnd, nye muligheter tenkte jeg, men månedene kom og gikk, men graviditen uteble. Tilslutt ga jeg f.. i den grad jeg greide det.. :-) Å da satt plutselig spiren. Nå er jeg snart12 uker på vei og vært på ul i dag. Spiren vokser og gror, så håpet om at det nå skal gå bra er der. Jeg gjorde ikke no spes denne mnd, tok e-vit (Noe som vistnok er bra for hormonene tror jeg det var).. og lå med håndkle som jeg bretta 2-3 ganger under rumpa hele natta...

Masse lykke til! Spiren sitter nok plutselig der!!

Skrevet

Så bra da!!

Masse lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...