Gå til innhold

BOXER HUND..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en boxer i stavanger området???

Skrevet

Aner ikke, men de hundene er noe av det grusomste som finnes!

Skrevet

gi seg med sånne innlegg, om du ikke liker hund,synd!

digger boxere jeg, nesten likemye som bulldog (veeeldig lyst på skotsk bulldog)

Skrevet

Spurte faktisk ikke om du likte dem!!!!Smaken er som baken vet du;)!!

Skrevet

Liker hunder jeg også, foreldrene mine drev tidligere med oppdrett av Rottweiler, men de har sluttet, men de har et par hunder nå. Boxere, Amstaff er noen av hunderasene jeg syns lukter angrip av og unnskyld meg om du ikke tåler at noen bruker sin yttringsfrihet!

Skrevet

Joda, det tåler jeg...men var ikke intr. i din mening!!!!

Skrevet

du kan jo gå inn på www.canis.no der står det en del opdrettere registrert..

Skrevet

3mog1m.

Til opplysning: Hvis eieren vil ha en hund som er snill, blir hunden snill.

Man har aldri noen garanti, for hunder er hunder. Men en amstaff kan være like snill som en annen hund. Det spørs på eierne.

Synd at du har så feil info om hunder.

Skrevet

heia

gå inn på norsk boxerklubb der er det link til rogaland

har selv boxer og de er fantastiske inne på linken til rogaland finner du

oppdrettere i rogaland

lykke til

Skrevet

jeg har oxo Boxer.. verdens fineste hunder;) gå inn på finn.. der bruker det å stå oppdrettere som har tilsalgs..

Skrevet

Vi har 2 boxere.. en han som hete Tyson og en liten tispe på snart 1 år som hete Tequila.. Vi fant Tequila på finn. no :)

Skrevet

Spm til dere som har boxer:

tar det lang tid før de blir voksne?Har hørt at de er veldig barnslige i laaaaaaang tid se.Og veldig aktive.....

Skrevet

For å si det sånn, om du ikke vil ha en aktiv hund.. så ikke kjøp en Boxer.. da kan man bli utslitt... for dem har mye energi

han hunden vår ble rolig det først året og høer bra på oss. men nå er det nesten bare tull

tispa er en så rampe hund og finner på så mye tull.. hun tar med seg den snille snille hunden på så mye rart-.. hehe

Min mor har prøvd noen ganger og slite ut hundene tatt dem på lange turer g syklet med dem.. det holder bare for 2 timer så er det like mye enerig.. og om ikke mer! :)

Men boxere er noen helt fantastiske hunder! også barnevennlige og tålmodige mot barn.. man skulle ikke tro det.. siden dem er så ivrige da dem møter noen..

men engler til barna og barna elsker dem!"

Skrevet

Jeg synes de er kjempe vakkre,men har ikke eid en selv,så har bare hørt en masse ting.Vi har endt opp med en som jeg skulle omplassere (han var bare 6 mnd og hadde fått masse juling),men han blei visst her:)

Så kjøpte vi en liten hund (am.coc) som er bare barnet nå.Veldig glade hunder begge to og har nok av energi....hehe.....kommer vel en til inn i huset etterhvert,men har ikke bestemt oss for rase enda.Kællen har en gammel boxerdrøm som begynner å slokne siden vi stadig hører at de er så masete generellt..

Skrevet

min er 7 år,hu er kjempe rolig inne å ligger bare å sover,men helt idiot når vi er ute, veldig glad i å være løs å leke med andre hunder å seg selv:P

Men hu har alltid vært som hu er nå.. ingen som trur hu er 7 år lixom..;)

Skrevet

Hvordan er en skotsk bulldog?? Har jeg ikke hørt om før..

Skrevet

vi hadde en Boker før som het Max han ble 9 år og måtte avlives pga. kreft.

og den hunden var helfantastisk.. det var like mye liv i han hel til den dagen han ikke klarte å gå på bakbeina.. men likevel.. ville han vise det..

det var vondt det! og se en hund som nesten var lam i beina.. og like vel ville opp og løpe.. vise deg at han elsket deg! huff

snakk om hund til siste stund!

Skrevet

Aldri vært borti en hund som har så utrolig mye personlighet som en boxer!! ser noen over her sier boxer`n dems er rampete, våres har aldri vært rampete eller ødlagt noe.. men snakk omenergi da;) men hu sover hele tiden når hu er inne,å er ikke hund som maser om turer i hue og ræva..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...