Gå til innhold

Null symptomer...flere?


callmebecka

Anbefalte innlegg

Testa positivt et par dager før IKM, er nå 4+4. Synes å huske fra forrige svangerskap at ømme pupper og tretthet viste seg allerede nå, men kjenner INGENTING!!!

 

Flere?

 

Merker at jeg er litt bekymret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Becka!

 

Kan ikke hjelpe deg med din bekymring, men takker deg for at du gir oss prøvere håp=)

Har selv ikm til helgen, min 5. pp etter MA i våres.

Kjenner hele tiden etter symptomer, faktisk rart puppene mine ikke er ømme så mye og ofte som jeg klemmer på dem for tiden. Godt å høre at man faktisk kan være gravid, selv uten struttende, ømme pupper.

 

Da får jeg vel bare vente spent på om tante rød dukker opp til helgen.

Har et par tester liggende, men tenkte å vente litt med dem.

 

Lykke til til deg og din kjære, krysser fingrene for oss alle!!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde symptomer FØR jeg testa positivt men nå kjenner jeg ikke noe som helst..

Og det er kjempe rart for med førsta så var jeg kjempe kvalm og kjempe slapp..

Men nå siste dagene ikke kjent noe.

Føler meg ikke gravid mere :P

Skulle egentlig til legen i dag men må komme på torsdag heller så hjelper vell litt og få det bekreftet hos legen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har det på samme måten, er 8+1 i dag, og har så å si ingen symptomer.. Har ikke hatt noe særlig tidligere heller, litt småkvalme som kommer og går, men det kan jo komme av helt andre ting..

 

Så du er ikkje aleine :-)

 

Jeg får bare høre at eg er heldig, og det er jo sant :-) min mor hadde det på akkurat samme måten med alle sine tre barn, så det er helt normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg:o) Jeg er 6+6 i dag, har vært noe uggen noen dager, men ellers ingen symptomer. Klarer ikke helt å innse det; og heller ikke glede meg så mye - selv om jeg vet at vi bør nyte det.. Tenker av og til at jeg burde sjekket hos legen, men har ikke time før 17. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samme som deg nurket! Ingen symptomer, 6+6, og første legetime 17. des! Jeg prøver å nyte svangerskapet selv om det ikke føles helt virkelig så lenge jeg er i fin form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...