Gå til innhold

Jeg må bare le.........

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt bagen til Quinny Freestyle privat, å skulle kjøpe understellet fra en butikk her. Jeg ringte for å høre om de hadde inne et komplett understell til min quinnybag. Så i går da jeg skulle hente det, viste det seg at hjulene ikke fulgte med!!!!! Jeg ble helt paff. Trodde at et komplett understell var med alt, men nei, der tok jeg feil...... Hjulene må man altså kjøpe som tilleggsutstyr. Blir jo nesten som å kjøpe en sykkel uten hjul..........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10896347-jeg-m%C3%A5-bare-le/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det værste jeg har hørt!!! Jeg må innrømme jeg lo litt, men det er jo ikke moro for deg som sitter der med ett understell og en bag.

Det er like teit som om du skulle kjøpt en bil, og før du fikk lov å "kjøre" hjem tok bilhandleren av hjulene for de er ekstra utstyr. EKSTRA UTSTYR???? Værste vrøvle jeg har hørt!

Gå tilbake og si at det går ikke ann og følger ikke hjulene med så hev kjøpet og kjøp ett annet sted... Huff, mye rare salgs teknikker der ute!

ikke ekstrautstyr hvis man kjøper vognen nei, men ikke så utenkelig når hun bare skulle ha understellet. Det er jo bare deler man kjøper da på et vis, og må ta hjulene i tillegg. Kunne jo være at man bare ville ha understellet fordi det var blitt skjevt eller noe, og da var det vel ille hvis man måtte kjøpe hjulene også;-)

Annonse

Jeg klarte å få alle hjulene for 200 kr. Egentlig koster de 250 kr stk..

Men de måtte jo selvsagt bestilles. Jaja, man skal høre mye før øra detter av, er det ikke det dem sier???

Jeg sa til dem at de burde opplyse om det neste gang noen bestilte et vognunderstell. Syns hele greia var latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...